کد خبر: 1099979
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویان تا قبل از نیمه دوم شهریورماه که دانشگاه‌ها بازگشایی می‌شوند برای تزریق نوبت یادآور واکسن کرونا اقدام کنند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: ابراهیم نعیمی با اشاره به قطعی بودن آموزش حضوری در ترم جدید، درباره واکسیناسیون دانشجویان گفت: وزارت علوم از ستاد ملی کرونا تبعیت کرده و هر گونه مصوبه‌ای داشته باشد آن را اجرا خواهد کرد.

وی ادامه داد: بنابراین در حال تبلیغ این هستیم تا دانشجویان قبل از نیمه دوم شهریورماه که دانشگاه‌ها بازگشایی می‌شوند و تا فرصت هست دوز یادآور را تزریق کنند.

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان در ادامه از بروز رسانی اطلاعات کارنامه سلامت دانشجویان در ترم جدید خبر داد و گفت: در ترم جدید علاوه بر تکمیل کارنامه سلامت، معاینه سلامت دانشجویان جدید الورود در همه مقاطع به صورت حضوری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در غربالگری که انجام می‌شود، دانشجویان پر ریسک که ناراحتی قلبی و یا مشکلات خاص داشته باشند شناسایی شده و سلامت جسمانی آن‌ها رصد و پیگیری می‌شود.

نعیمی افزود: به علت شیوع کرونا در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ غربالگری جسمانی دانشجویان به صورت حضوری انجام نشد.

وی ادامه داد: ضمن اینکه امسال کارنامه سلامت دانشجویان به روز رسانی می‌شود و اطلاعات زائدی که نیاز به آن نبود، حذف شده و سوال‌هایی جایگزین می‌شود که کاربردی است، مثل اینکه آیا دانشجو مشکلات قلبی، ریوی، جسمانی و یا مشکلات مغز و اعصاب دارد، اگر این اطلاعات را داشته باشیم، بهتر می‌توانیم پرونده بهداشتی و سلامت جسمانی دانشجویان را پیگیری کنیم.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار