کد خبر: 1099961
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:
سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت عاشورای حسینی و فرارسیدن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار پیامی صادر کرد. درمتن این پیام آمده است:

ضمن تسلیت غم عظمای عاشورای حسینی به تمام آزادگان جهان و عاشقان حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام تاکید می نمایم این تقارن می تواند آغازگر انقلابی در فعالیت های رسانه هایی باشد که سال ها به مطالبات اجتماعی و فرهنگی پرداخته اند و از این پس وظیفه آن ها در پرداختن به دینداری و اهداف قیام عاشورا سنگین تر می شود.

تقارن این دو روز با یکدیگر گویای آن است که رسانه های عاشورایی می توانند ادامه دهنده نهضت زینبی باشند و پیام های عاشورا را که عدالت، وفاداری و امر به معروف و نهی از منکر بود، به خوبی و درستی به گوش همگان برسانند و به نوعی با انجام رسالت خطیر خود، به خون خواهی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران شهیدش بپردازند.

بصیرت عاشورایی یکی از مهم ترین مولفه های مبارزه با جنگ نرم دشمنان است که با آگاه سازی جامعه توسط جوانانی که امروز در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی و عملی حضور دارند و با درایت و روشنگری پیام عاشورا را به جوانان دیگر منتقل می کنند صورت می گیرد و نقش بی بدیل اصحاب رسانه در این زمینه انکارناپذیر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بر خود وظیفه می دانم از زحمات اصحاب رسانه سختکوش و پرتلاش استان البرز قدردانی کرده و از آن ها به عنوان افسران مبارزه با جنگ نرم دشمنان یاد کنم. امید است این عزیزان مانند گذشته همچنان در این سنگر ، حضوری فعال داشته باشند و خود را بیش از پیش به سلاح صداقت، ایمان، معنویت و آزادگی مجهز کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار