کد خبر: 1099677
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
اینستاگرام برای چندمین بار، صفحه مداح اهل بیت را به دلیل اشعاری که درباره فتح قدس و مسجد الاقصی خوانده بود، مسدود کرد.

سرویس فرهنگی جوان آنلاین: شب چهارم محرم، رجزی با عنوان «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» در هیأت آیین حسینی توسط میثم مطیعی خوانده شد.

این رجز که با محوریت تجدید بیعت محور مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی توسط دو شاعر انقلابی محمدمهدی سیار و نور املی از لبنان سروده شده بود، باز هم اینستاگرام را عصبانی کرد و صبح روز گذشته، اینستاگرام برای چندمین بار، صفحه میثم مطیعی را مسدود کرد.

میثم مطیعی دو صفحه در اینستاگرام به نشانی MeysamMotiee و MeysamMotiee_official داشت که اولی با بیش از یک میلیون دنبال کننده و دیگری با حدود ۳۰۰ هزار دنبال کننده توسط اینستاگرام مسدود شد.

در پی این اقدام اینستاگرام و محدود شدن دسترسی مطیعی به فضای مجازی برای انتشار محتوا، حاج مهدی رسولی مداح اهل بیت، در صفحه شخصی خود در توییتر، با دعوت دیگران به حمایت از مطیعی، پویش #صدای_میثم_مطیعی_هستیم را به راه انداخت.

رجز میثم مطیعی اینستاگرام را عصبانی کرد/ حمایت مهدی رسولی با پویش #صدای_میثم_مطیعی_هستیم

در پویش رسولی بناست مخاطبان و کاربران فضای مجازی، حال که میثم مطیعی در اینستاگرام صفحه‌ای برای انتشار آثارش ندارد، آثار او را با هشتگ #صدای_میثم_مطیعی_هستیم بازنشر کنند و نگذارند صدای این مداح انقلابی در فضای مجازی خاموش شود.

چهره‌های فعال مجازی دیگری نیز در حمایت از میثم مطیعی توئیت‌هایی منتشر کردند.رجز میثم مطیعی اینستاگرام را عصبانی کرد/ حمایت مهدی رسولی با پویش #صدای_میثم_مطیعی_هستیم

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار