کد خبر: 1099638
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان:
شیروانی، بر ضرورت تسهیل تردد و حفظ ایمنی زائران اربعین حسینی تأکید کرد و گفت: در این راستا اقدامات لازم در محورهای ارتباطی استان انجام می شود.

به گزارش جوان از لرستان، «مرتضی شیروانی»، امروز(13مرداد)، در نشست ستاد هماهنگی کمیته حمل و نقل اربعین حسینیبه برگزاری اجتماع عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و اظهارداشت: احیا و رفع نواقص ایمنی راه ها، نظارت بر شبکه حمل و نقل، تعامل بین بخشی دستگاه های عضو کمیته حمل و نقل و اسکان موقت زائران در راهدارخانه و مکان های موجود در این راستا از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بر ضرورت هماهنگی و نظارت بر استقرار موکب های مردمی و رعایت نکات ایمنی در برپایی این موکب ها تأکید کرد و افزود:  همکاری شرکت های حمل و نقل برای تدارک اتوبوس های رزرو در صورت نیاز به جایگزینی وسایل نقلیه دچار نقص فنی، تهیه خودروهای سبک با همکاری استانداری برای استقرار گشت های نامحسوس پلیس از اقدامات ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: تهیه نقشه راهنمای زائران، تأمین سوخت مورد نیاز وسایل نقلیه، اطلاع رسانی جایگاه های سوخت و محل های اسکان در مسیر، بروزرسانی تابلوهای اطلاعاتی، مسیرنما و ایمنی در محل تردد زائران از دیگر اقدامات فوری و ضروری است.

شیروانی بر ارتقای زیرساخت ها و خدمات پایانه های مسافری، دسترسی پاسگاه های پلیس راه به سامانه سپهتن (رصد لحظه ای ناوگان) تاکید کرد و گفت: نصب تابلو ورود ممنوع در ورودی محور خرم آباد - پلدختر نیز ضروری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار