کد خبر: 1099571
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
کشتی آماده حضور در صربستان
فریدون حسن

 کشتی ایران به عنوان اصلی‌ترین رشته مدال‌آور ورزش کشور در رقابت‌های جهانی، آسیایی و المپیک سال بسیار پرکار و سختی را پیش‌رو دارد. یکی از اصلی‌ترین مسابقات پیش‌رو رقابت‌های قهرمانی جهان در صربستان است که تیم‌های آزاد و فرنگی ایران خود را آماده حضور قدرتمند در آن می‌کنند. به همین منظور عصر سه‌شنبه جلسه‌ای با حضور رئیس و نایب‌رئیس فدراسیون و اعضای کادر فنی تیم‌های آزاد و فرنگی برگزار شد.

علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون در ابتدای این جلسه گفت: «فاصله کمی تا اعزام رقابت‌های جهانی صربستان مانده است و به دنبال این هستیم که این جلسات هفته‌ای یا ۱۰‌روز یک‌بار ادامه داشته باشد. این جلسات به منظور حل مشکلات احتمالی برگزار می‌شود، مواردی همچون اعزام، تغذیه، اسکان، امکانات و هر چیزی که فکر می‌کنید می‌توانیم آن را پیگیری کنیم به بنده انتقال دهید تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.»
دبیر ادامه داد: «دوستان، ما باید ثابت کنیم که بحق، ورزش اول ایران هستیم و آقایی خود را به دنیا اعلام کنیم. البته این کار با همدلی به وجود می‌آید و اینکه ما آزاد و فرنگی هستیم را کنار بگذارید، چراکه همه ما یکی هستیم و آن کشتی جمهوری اسلامی ایران است و باید قدردان باشیم که کشتی می‌تواند در ۲۰ وزن در رقابت‌های جهانی و ۱۲ وزن در رقابت‌های المپیک شانس مدال داشته باشد. من در فدراسیون کشتی دو بزرگ‌تر از خود دارم، یکی محمد بنا و دیگری محسن کاوه است که رابطه ما مانند برادر بزرگ با برادر کوچک است و نظر این دو نفر برایم خیلی قابل احترام است.»
در ادامه حمید سوریان، نایب‌رئیس فدراسیون کشتی هم گفت: «یک موضوعی که من در مسابقات جهانی نروژ و رقابت‌های جهانی نوجوانان در ایتالیا شاهد آن بودم، پیشرفت پرسرعت کشتی در کشور‌های مطرح دنیا بود. ما هم باید سرعت خود را افزایش دهیم و کشتی آن‌ها را به خوبی آنالیز و تجزیه و تحلیل کنیم، وگرنه جای خود را به سایر کشور‌ها خواهیم داد و این یک واقعیت است.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار