کد خبر: 1099553
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
همدان رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: پس از تعیین تکلیف تیم‌داری شهرداری همدان در حوزه فوتبال توسط اعضای شورای اسلامی شهر، بلافاصله وارد گود شدیم و در نهایت ماحصل نظرات کارشناسی و بررسی‌ها در رابطه با سرمربیگری تیم، "احمد جمشیدیان" بازیکن بومی و مطرح سال‌های نه چندان دور فوتبال کشور بود که طی این سال‌ها نیز به خوبی در عرصه مربیگری حضور پیدا کرده است؛ به دنبال کسب جایگاهی بالا در لیگ یک هستیم.
 هادی بلاغی در حاشیه برگزاری تمرینات تیم فوتبال شهرداری همدان در چمن مصنوعی و تازه احداث شده این تیم در جمع خبرنگاران ورزشی با بیان این‌که تمام امکانات را برای موفقیت تیم فوتبال شهرداری همدان آماده کرده‌ایم، اظهار کرد: پیرو سیاست‌های شورای اسلامی و شهردار همدان با تمام توان از تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: پس از تعیین تکلیف تیم‌داری تیم فوتبال شهرداری همدان توسط اعضای شورای اسلامی شهر همدان بلافاصله با چندین گزینه مربیگری وارد مذاکره شدیم.

بلاغی ادامه داد: در نهایت ماحصل نظرات کارشناسی و بررسی‌ها در رابطه با سرمربیگری تیم، "احمد جمشیدیان" بازیکن بومی و مطرح سال‌های نه چندان دور فوتبال کشور بود که طی این سال‌ها نیز به خوبی در عرصه مربیگری حضور پیدا کرده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به این‌که پس از تعیین تکلیف تیم شهرداری زمان اندکی تا آغاز مسابقات باقی مانده و تاکنون تلاش کرده‌ایم این تأخیر به وجود آماده را جبران کنیم، عنوان کرد: برای برگزاری اردو در داخل استان مذاکراتی با کمپ‌های تمرینی داشتیم و در نهایت یک اردوی دو هفته‌ای در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج برگزار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: تا جایی که در توان داشتیم تمام امکانات لازم را برای برگزاری بهترین اردو‌ها برای تیم فوتبال شهرداری فراهم کردیم تا با آمادگی خوبی به استقبال مسابقات برویم و به فکر کسب جایگاه‌های بالا باشیم.

بلاغی در رابطه با برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم شهرداری همدان در تهران بیان کرد: کادرفنی درخواست برقراری اردویی یک هفته‌ای در تهران جهت برگزاری بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری و دسته اولی فوتبال کشور را داشت که با برگزاری این اردو نیز بعد تاسوعا و عاشورا حسینی موافقت کردیم.

وی با تاکید بر این‌که تیم فوتبال شهرداری همدان به یک سرمایه اجتماعی برای شهر و استان همدان تبدیل شده که چشم‌امید خیلی از نونهالان، نوجوانان و جوانان این تیم است، تصریح کرد: با حمایت‌های عوامل مدیریتی شهرداری و هم‌چنین پیگیری‌های علیرضا شریفی معاونت ورزش سازمان تمام تلاش خود را جهت آمادگی مناسب این تیم انجام می‌دهیم و کوتاهی و قصوری در زمینه فوتبال در کارمان صورت نخواهیم داد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در پایان گفت: امیدواریم باغیرت و تلاش بازیکنان، توانایی کادرفنی و حمایت فوتبال دوستان همدانی و پوشش رسانه‌ای ورزشی‌نویسان زحمتکش و جهادی استان در مسابقات فصل جدید از اعتبار فوتبال استان آبروداری کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار