کد خبر: 1099475
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
روابط عمومی سپاه استان البرز در اطلاعیه ای آورده است: مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم عباس آسمیه، در فردیس، کرج و معراج شهدای تهران برگزار و سپس در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج به خاک سپرده می شود.

پیکر مطهر شهید عباس آسمیه، شهید مدافع حرم البرزی که در دی ماه سال 1394، در سن 26 سالگی در منطقه خانطومان سوریه به شهادت رسید، پس از هفت سال از طریق آزمایش DNA شناسایی شد و به همراه چند تن از همرزمانش به وطن بازگشت.
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در اطلاعیه ای آورده است:
مراسم وداع مردم با این شهید والامقام در شهرستان فردیس، در روز جمعه 14 مرداد ماه، از ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جامع فلکه چهارم تا مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار می شود و سپس پیکر وی تا غروب همان روز در پایگاه مقاومت بسیج شهید ترکیان واقع در خیابان بیمارستان کمالی کرج خواهد بود.

غروب روز جمعه، همزمان با نماز مغرب و عشا، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عباس آسمیه در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) واقع در باغستان غربی برگزار و سپس پیکر وی به معراج شهدای هیأت انصارالامام رزمندگان کرج واقع در میدان والفجر منتقل می شود.

مردم شهیدپرور استان البرز و به ویژه شهر کرج می توانند با حضور در این معراج شهدا این شهید عزیز را زیارت و با وی وداع کنند.

پیکر شهید عباس آسمیه، صبح روز شنبه 15 مرداد ماه، از ساعت 9 صبح از حسینیه عاشقان ثارالله (ع) کانون شهید سبحانی کرج به سمت امامزاده محمد (ع) تشییع و سپس در گلزار شهدای این آستان مقدس به خاک سپرده می شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار