کد خبر: 1099392
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
فرمانده کل سپاه در رزمایش جهادگران، فعالان فضای مجازی و رسانه:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به افسران جنگ نرم دستور داد، دشمنان را در فضای مجازی رسوا کنند.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر حسین سلامی عصر دیروز در رزمایش جهادگران، فعالان فضای مجازی و رسانه در صحن اصلی حرم امام خمینی (ره) خطاب به بسیجیان گفت:‌ای کاش به اندازه دل‌های دلداده، سوخته و گام‌های مستحکم شما، بسیجیانی در کنار آن اصحاب با وفا در عاشورا بودند تا آن داستان به گونه دیگری رقم می‌خورد. امروز شما بسیجیان هم در میدان اصلی و هم در عالم آرزو، سیاست‌های دشمن را ناکام و متوقف کرده‌اید و باید گفت شما هنرمند در شکستن کاخ آرزوی دشمنان هستید. فرمانده کل سپاه گفت: حق جاری است و باطل صف کشیده و صحنه همان صحنه است و امام در وسط میدان است و این شمایید که به او لبیک گفته اید. شما بسیجیان راه را بر دشمن بسته اید و بیرق‌های جهاد را برپا کرده اید و شمشیر‌ها را از نیام درآوردید و دشمن در حال گریز است.
صهیونیست‌ها دیوار‌های چندصد متری دور خود کشیده اند
فرمانده سپاه گفت: امروز می‌توانید به شرق مدیترانه بروید و در لبنان اراده سید مقاومت را ببینید که در برابر صهیونیست‌ها ندای جهاد سر می‌دهد؛ صهیونیست‌ها دیوار‌های بلند و چند صد متری دور خود کشیدند که البته بیت عنکبوت است. راه را بر او بسته اید و بیرق‌های جهاد را برافراشته اید به ژرفای عمق جبهه دشمن نگاه می‌کنید، دشمن در حال گریز است، امروز می‌توانید به شرق مدیترانه بروید. در لبنان تا ۱۰‌ها هزار بلکه بیش از یک صد هزار موشک آماده و برافراشته را ببینید. فلسطینیان را در قدس و همه جا ببینید که در برابر صهیونیست‌ها محکم ایستاده اند؛ ندای ایرانیان و افغانستانی‌ها و مردم عراق و سوریه را در کنار مرز‌های تصنعی اسرائیل ببینید.
سردار سلامی گفت: شما شلیک موشک‌ها را به پایگاه‌ها و تصرف شناور‌ها را دیده اید و این واقعیت‌های بزرگ، نشان از آن دارد که شاکله دفاعی و قدرتمند اسلام شکل گرفته و هرگز حوادث صدراسلام تکرار نمی‌شود. خداوند راضی شد امام که زیبا‌ترین موجود عالم هستی است، شهید شود و اهل بیت او اسیر شوند تا هیچ بهانه‌ای برای ترک میدان جهاد برای کسی نماند و این پیام بزرگ عاشورا بود.
راه برای دشمن بسته است
فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد:، اما این داستان و ماجرا ادامه دارد؛ راه برای دشمن بسته است، اما او به دنبال بازگشت است و می‌خواهد نقطه‌ای برای رجعت پیدا کند، اما این آرزو میلیارد‌ها سال نوری با او فاصله دارد. دشمن هدفش فلج کردن جوامع مسلمان بوده، اما از این هدف دور شده، اما هنوز که هنوز است نیتش را دارد؛ شما ببینید تمام تحریم‌ها باید علیه جوامع مسلمان و در نقطه آغاز و مرکزی آن ایران باشد، اما ملت ایران به برکت رهبری آیت‌الله خامنه‌ای و به کمک شما بسیجیان نقشه‌های دشمن را نقش برآب می‌کنند و بدانید که شما، مظاهر نصرت هستید.
بسیجیان نمی‌گذارند به معیشت مردم آسیب برسد
سردار سلامی اضافه کرد: بسیجیان اولین کسانی هستند که در مشکلات در کنار مردم در هر مشکل و رویدادی قرار می‌گیرند؛ آن‌ها فشار تحریم را می‌شکنند و نمی‌گذارند به معیشت مردم آسیب برسد. وی خطاب به جمع حاضر گفت: کمک‌های مومنانه شما آلام مردم ما را سبک کرد. شما مشعل‌داران امید و بیرق داران نشاط بودید؛ خانه مردم و مساجد را می‌سازید پس درود خداوند بر شما.
فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: جنگ بین جنود ابلیس و الهی همیشه بوده و الان هم هست و شما اجازه نمی‌دهید یأس که از نشانه‌های کفر است در جامعه ایجاد شود. سیمای بسیجیان سرشار از عاطفه و دست‌های‌شان مهربان است و این تنها راه‌حل عبور از فتنه‌ها است؛ بدانید که بسیج فرمول حل مشکلات جامعه ما بوده و خواهد بود.
آرایش جنگی برای ساختن کشور
سردار سلامی گفت: ما برای جهاد بزرگ یعنی ساختن کشور باید آرایش جنگی بگیریم؛ یک راهبرد دشمن حمله به فضای فکری است چراکه دشمن در عرصه فیزیکی شکست خورده است. دشمن به دنبال تسخیر فکر و قلب جوانان مسلمانان است و از سوی دیگر می‌خواهد به وسیله فضای مجازی از جوان ایرانی هویت زدایی و در حیطه شک او را ر‌ها کند؛ می‌خواهند اندیشه جوانان ما را در کنترل بگیرد چرا که اندیشه، هویت ساز است. دشمن می‌خواهد جوانان ما حجاب گریز و نمازگریز باشند و می‌خواهد اندیشه‌های مبتذل غرب را که چیزی جز بندگی نداشته در اذهان جوانان ما جاری کنند.
بسیجیان دشمن را در فضای مجازی رسوا کنند
فرمانده کل سپاه تصریح کرد: حال باید اندیشید که در هنگامه نبرد کدام سمت و سو باید ایستاد؛ دشمن جز افسرده کردن و تسلیم کردن ما به چیزی نمی‌اندیشد و بدانید دشمن خیرخواه ما نیست؛ امروز امام ما در قلب میدان ایستاده است و ملت در کنار او است. رابطه بین امام و امت گسستنی نیست و ما بیرق را در دست گرفته ایم. سردار سلامی گفت:‌ای بسیجیان! فضای مجازی را از رسوا شدن و ناکامی دشمن پرکنید و نباید منفعل باشید. امروز فضای مجازی میدان جنگ است و هیچ جزء خنثی در این فضا وجود ندارد؛ اینجا عرصه و میدان جنگ جدید است و باید از رسوا شدن دشمن فضای مجازی را پر کنید؛ پس افسران جنگ نرم با اعتماد به نفس کار را ادامه دهید.

نمای نزدیک

برگزاری هرماه یک رزمایش جهادی ویژه اقشار بسیج
هرماه یک رزمایش و نقش آفرینی ملی متشکل از گروه‌های جهادگر بسیج و متناسب با اهداف ملت ایران برنامه ریزی شده و انجام می‌گیرد.
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رزمایش جهادگران، فعالان فضای مجازی و رسانه پایگاه‌های مقاومت بسیج اظهار داشت: بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی و فرزندان ملت همچنان که در گام نخست انقلاب در خدمت و پاسداری از کیان ایران گام‌های بسیاری برداشت در گام دوم هم آماده است گام‌های بزرگی را در خدمت به میهن اسلامی بردارد. ۵۰۰ هزارنفر کنشگر و جهادگر در فضای مجازی داریم که در خدمت به آرمان انقلاب و مردم هستند.
به گفته سردار سلیمانی، این اجتماع با عنوان یک الگو برای پیمودن گام دوم انقلاب اسلامی است و با روحیه جهادی به دنبال تحقق اهداف رهبری است و در این راه از هیچ کوششی مضایقه نخواهد کرد. وی گفت: ایجاد شبکه مردمی سایبری انقلاب اسلامی که به دستور فرمانده سپاه بود در این مهم در حال تحقق است و کارنامه درخشانی را رقم خواهیم زد. رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: هرماه یک رزمایش و نقش آفرینی ملی متشکل از گروه‌های جهادگر بسیج و متناسب با اهداف ملت ایران برنامه ریزی شده و انجام می‌گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار