کد خبر: 1099315
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
حسن پور خبر داد؛
مسئول سازمان بسیج اصناف از اجرای رزمایش "کسبه حسینی" از هشتم محرم ۱۴۰۱ در سطح کشور خبر داد و گفت: یک میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی با شعار "هر واحد صنفی یک بسته معیشتی" در این رزمایش بین نیازمندان توزیع می‌شود.
 
غلامرضا حسن پور، از اجرای مرحله دوم رزمایش توزیع کمک‌های معیشتی با عنوان "کسبه حسینی" با شعار "هر واحد صنفی یک بسته معیشتی" در ماه محرم ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: مصوبه اجرای این رزمایش به کل کشور ابلاغ شده است.

مسئول سازمان بسیج اصناف با اشاره به توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی در رزمایش "کسبه حسینی"، بر اجرای این رزمایش در تاریخ هشتم محرم ۱۴۰۱ هم‌زمان با شب تاسوعای حسینی نخست از استان کرمانشاه تأکید کرد و افزود: هر استان یک روز را برای توزیع این بسته‌های معیشتی انتخاب می‌کند.

وی ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی را در رزمایش "اصناف حسینی" ۵۰۰ هزار تومان برشمرد و اضافه کرد: این بسته‌های معیشتی شامل "برنج، ماکارانی، روغن و حبوبات " است و استان‌ها می‌توانند اقلامی مانند گوشت را نیز جایگزین کنند.

راه‌اندازی ۱۲۰ مرکز نیکوکاری اصناف در کشور

مسئول سازمان بسیج اصناف مساجد، هیئت‌ها، انجمن‌های اسلامی، معتمدین و خیرین بازار را زیر ساخت مهم و اصلی جذب و توزیع این کمک‌ها دانست و با اشاره به راه‌اندازی ۱۲۰ مرکز نیکوکاری اصناف در کشور، تصریح کرد: این ظرفیت به زیرساخت‌های اجرای این رزمایش‌ها اضافه شده است.

حسن پور با بیان اینکه خیریه‌ها در اصناف بزرگ‌ترین خیریه‌ها در سطح کشور هستند، گفت: اتاق‌های اصناف و مجتمع‌های تجاری از زیرساخت‌های  در استان‌ها هستند. هر استانی موضوع خاصی را جهت به تصویر کشیدن این کمک‌ها انجام خواهد داد، انشاالله این اتفاق مبارک و خدمت ناچیز به مردم محقق شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف با برشی به اجرای مرحله این رزمایش با عنوان "عاشقان ثارالله (ع) "در محرم سال ۱۴۰۰، در راستای تحقق تأکیدات رهبر معظم انقلاب و همچنین اجرای این رزمایش‌ها از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور، اظهار داشت: اصناف هم در این رزمایش فعال بودند و اثر بخشی خوبی در جامعه داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار