کد خبر: 1099264
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
مسعود خشایی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفای کشور از پروژه های در حال احداث آبفای البرز بازدید و رهنمودهای لازم را ارایه کرد.

مسعود خشایی، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفای کشور که به عنوان ریاست جلسه مجمع عادی صاحبان سهام آبفای البرز میهمان آبفای البرزی ها بود، در بازدید های متعدد از تاسیسات در حال احداث و تازه احداث شده شامل مخزن شمال فردیس، مخزن شمال کرج، مخزن شمال مهرشهر، مدول سوم تصفیه خانه آب شماره ۲ کرج و مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ بازدید کرد.

وی با اشاره به رشد ساخت و ساز مخازن در البرز افزود: عملکرد آبفای البرز در سال ۱۴۰۰ رضایت بخش است و در سطح مناسبی قرار دارد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آبفای کشور افزود : آبفای البرز قابلیت آن را دارد که با توجه به نیروهای متخصص و کارآزموده و توانمندی های نهفته آن بتواند به عنوان یک شرکت مرجع در سطح کشور معرفی شده و حتی نمونه کارهای آن به سایر شرکت ها معرفی شود.

خشایی ادامه داد: نهضت مخزن سازی در البرز آغاز شده است و توصیه می شود با موافقت وزارتخانه از منابع مالی جدیدی که با نظر شورای شهر انجام می شود درآمدهای حاصله صرف احداث مخازن شود.

وی با حضور در مرکز ۱۲۲ آبفای البرز اظهار داشت: ۱۲۲ در خط مقدم تماس با مشترکان قرار داشته و ضروری است تکریم مردم به نحو احسن صورت بگیرد و این کار بسیار حساس و دشوارکارکنان ۱۲۲ قابل تقدیر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار