کد خبر: 1099200
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
سردار آتانی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران برای شکستن فاصله ها آمده‌ است. می‌توانیم در کنار هم و با باور به هم این کار را انجام دهیم. ما آبروی خود را فدای این ملت می کنیم.
زارع

قزوین_ به گزارش جوان آنلاین به نقل روابط عمومی سپاه استان قزوین کارگاه خیاطی الغدیر ویژه بانوان سرپرست خانوار با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه شهرستان البرز، امام جمعه شهر محمدیه، مسوولانی شهرستانی در محمدیه افتتاح شد.

سردار آتانی در این مراسم بیان کرد: خوشحالیم که سپاه مورد اعتماد مردم خوب و مؤمن و انقلابی است و میدان خدمت برای ما باز است. باید تلاش کنیم و میدان جهاد را پیدا کنیم و در آن‌جا مجاهدت کنیم. دشمن می‌داند میدان جهاد برای سپاه باز است در همه حوزه‌ها، یکی از این موضوعات خدمت به ولی‌نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب است.

وی گفت: از زمانی که بسیج سازندگی وارد میدان شد به‌ سبب این‌که یک ضرورتی بر زمین مانده بود، به تعبیر مقام‌معظم رهبری که فرمودند:« به‌نظر من هدف سیدالشهدا بصیرت و اصلاح امت اسلامی بود و این تکلیف به زمین مانده بود و این تکلیف الهی را فقط ایشان می‌توانست انجام دهد» لذا هر اتفاقی اگر بیفتد امام باید به این تکلیف الهی عمل نماید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: سپاه وارد کار اجرایی نشده‌است. سپاه مزاحم کسی نیست. سپاه کار به زمین مانده نظام را باید به دوش بگیرد. امروز باید ببینیم در حوزه حجاب چکار باید بکنیم و چه کاری بر زمین مانده‌است و به سربازان خود بسپاریم این حوزه، حوزه حضور همه است.

سردار آتانی عنوان کرد: رهبری عزیز به سپاه خودش اعتماد کرد و فرمود به هزار نقطه از جمهوری اسلامی ایران بروید و کار جهادی انجام دهید من به این آقایان می گویم می‌شود. ما می‌توانیم مشکلات این کشور را حل کنیم،می‌توانیم این گره‌هایی که به‌ وجود آمده است را بازگشایی کنیم. می‌توانیم به مردم خودمان خدمت بی‌منت کنیم. باید طعم شیرین نظام جمهوری اسلامی ایران را به کام مردم بچشانیم.

وی افزود: سپاه با همراهی خیرین بیش‌از ۵۳۲ میلیارد تومان در این ۲ سال کمک‌های مؤمنانه کرده‌است. ما مسئولیت داریم. همین امروز بیش‌از ۵۰۰ میلیارد تومن در سطح استان و شهرستان‌ها در انتهای الموت شرقی تا انتهای آوج، شریف‌آباد و غیره ۵ مجتمع آب‌رسانی به ۹۶ روستا به طول ۲۴۲ کیلومتر در ۳۰ ماه قرار بود این کار را انجام بدهیم و امروز مفتخر هستیم که در کمتر از سی ماه با نیروهای جهادی خود سپاه این کار را تحویل مردم می دهیم.

فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه یادآور شد: در اجرای این پروژه بزرگ هیچ کم و کاستی وجود ندارد. تیم مهندسی سپاه در ۲۴ ساعت در ۳ شیفت ۸ ساعته تلاش کردند و کاری که در ۳۰ ماه انجام می شد را در ۱۰ ماه تحویل دادند. ۱۷۷ خانه ولی‌نعمتان خود را ساختیم و بازسازی کردیم. در حوزه بهداشت، آموزش، در حوزه اشتغال‌زایی همینطور بیش‌از ۴۳۷ صندوق قرض‌الحسنه، ۴۷ تعاونی، بیش‌از ۲۲ هزار عضو با بیش از ۲۵ میلیارد تومان دارایی مردم در صندوق تعاونی، بخش دیگری از اقدامات سپاه استان است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران برای این خط ها نیامده‌است. نظام جمهوری اسلامی ایران برای شکستن این خط‌ها آمده‌ است. می‌توانیم در کنار هم و با باور به هم این کار را انجام دهیم. ما آبروی خود را فدای این ملت می کنیم.
به تعبیر سردار سلامی آن‌قدر در کف میدان کار می‌کنیم تا بمیریم. مطمئن باشید این میدان جهادی که سپاه در آن حضور دارد، دل مردم را شاد خواهد کرد و به پشتیبانی شما ما هم چیزی جز شادی این مردم را نمی‌خواهیم.

سردار آتانی اضافه کرد: نه این‌که شادی مردم هدف است ما می‌خواهیم مردممان در زیر سایه ولایت و زمینه‌ساز ظهور ولایت باشند. ما این مأموریت را با حضور مردم انجام دادیم تا دیگر سر حسین‌ بن‌ علی به نیزه نرود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر