کد خبر: 1098698
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
سردار حاجی‌زاده:
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم تروریستی صهیونیستی را غربی‌ها ساخته و پروراندند تا عامل تضعیف حکومت‌ها باشند.
 

 سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست پایان دوره اتحادیه دفتر تحکیم وحدت گفت:  یکی از مباحث مهم رهبر انقلاب که بسیار اهمیت دارد بحث جهاد تبیین است در بسیاری از بخش ها نیازمند توجیه و تبیین هستیم تا مردم به خوبی متوجه مسائل و مشکلات شوند رسانه های دشمن بسیار زیاد و پراکنده اند.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه دشمنان نسبت به اتفاقات، فضای جامعه را سمپاشی می کنند، گفت: این وابستگی نظام و انقلاب به مردم است که ما را حفظ کرده است. برای اینکه وحدت رویه و تحلیل مشترک نسبت به مسائل مختلف داشته باشیم افرادی که در قشر نخبگانی و فرهیخته کشور قرار دارند باید دیگران را توجیه و آگاه کنند.

وی ادامه داد: ما در ارتباط با نظام و انقلاب دائماً مورد تهدید و تهاجم فشارهای سیاسی و اقتصادی و رسانه ای هستیم و بعضی ها می گویند اگر ما رفتارمان را نسبت به مواضع مان تغییر دهیم به زندگی عادی بر خواهیم گشت یا اینکه عامل اصلی مشکلات را آرمان ها و مواضعمان نسبت به رژیم تروریستی و صهیونیستی می دانند قابل توجه است که حتی اگر ما این دیدگاه ها را هم نداشته باشیم باز هم مورد توجه و تهدید دشمنان قرار می‌گرفتیم.

سردار حاجی زاده با اشاره به دلایل تشکیل رژیم صهیونیستی توسط غربی ها گفت: در واقع رژیم تروریستی صهیونیستی را غربی ها ساخته و پروراندند تا عامل تضعیف حکومت ها باشند.

وی گفت: اتفاقاتی که در بحث اکراین رخ داد اگر ما بخواهیم به شکل جزیره ای به آن نگاه کنیم یا حتی گذشته نزدیک که مربوط به انتخابات مخملی بود را بررسی کنیم می‌بینیم که در بسیاری از موارد مسئولین کشورهای غربی از غرب گرایان حمایت کرده‌اند تا کشور ما را هم دچار جنگ نابودی کنند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر در کشور ما انقلاب نمی شد و مواضع حکیمانه امام و رهبری را مردم دنبال نمی کردند امروز در این جایگاه قرار نداشتیم و قطعا دچار جنگ ها و درگیری های داخلی می شدیم در واقع اگر ما در مسیر خودکفایی استقلال دست روی زانوی خود بگذاریم می‌توانیم بر همه دشمنان غلبه کنیم.

وی افزود: تا چند سال قبل در کشورهای منطقه دعوا بر سر سلاح های تهاجمی علیه ایران بود اما امروزه به دنبال سامانه های پدافندی ما هستند در حوزه اقتصاد سیاست فرهنگ و غیره نیز اگر به قدرت دست یافتیم قطعاً به ما تعظیم خواهند کرد و این شدنی است.

سردار حاجی زاده خطاب به دانشجویان عنوان کرد: باید هر کدام از شما به میدان بیایید و خلاءها را برطرف نمایید و در این میان بدانید که کسی برای شما فرش قرمز پهن نمی کنند همانطور که برای شهدای قبل از شما نیز پهن نکرده بودند قطعاً و مشکلات معادلات و مخالفت‌ها میجنگیم و مقاومت می‌کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.

سردار حاجی زاده در پایان با تاکید بر لزوم مطالعه وقایع جنگ ۸ ساله توسط دانشجویان گفت: خواهش بنده از شما این است که در جایی هم که دیگران به شما کمک نکردند سعی کنید جُور دیگران را نیز بکشید. تاریخ و وقایع کشور را به خوبی مطالعه کنید و وقایع جنگ ۸ ساله را مورد به مورد تحلیل کنید و فرامین حضرت آقا را علاوه بر تحلیل اجرایی نمایید تا به پیروزی دست پیدا کنید.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار