کد خبر: 1098296
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
سردار اشتری عنوان کرد
فرمانده کل انتظامی کشور بر تعامل فراجا و مجلس در راستای فراهم شدن و تقویت زیرساخت‌های امنیتی انتظامی تاکید کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: نشست مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در ستاد فراجا با حضور حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور برگزار و در این نشست به تعامل فراجا و مجلس در راستای فراهم شدن زیرساخت‌های امنیتی انتظامی، اهتمام بر تقویت و افزایش بودجه فراجا با رویکرد کمک به ارتقای امنیت عمومی، ضرورت حمایت مجلس از انتظامی کشور در حوزه امنیت اخلاقی، تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف، اهتمام بر اولویت‌ها و ... پرداخته شد.

پلیس حافظ ارزش‌های نظام و انقلاب

سردار حسین اشتری در این نشست ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: فرماندهی کل انتظامی کشور با ناهنجاری‌های اجتماعی بر اساس قانون برخورد می‌کند؛ امروز انتظامی کشور بر اساس وظایف ذاتی و محوله در خصوص این موضوع مهم وارد میدان شده است.
وی همچنین با بیان اینکه پلیس حافظ نظم و امنیت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است بر ضرورت حمایت مجلس از انتظامی کشور تاکید کرد.

هوشمندسازی اولویت فراجا

سردار اشتری در ادامه به هوشمندی سازی پلیس و اولویت آن در فراجا اشاره و تصریح کرد: تحول و نوآوری در پلیس با تحقق کامل هوشمندسازی امکان پذیراست؛ موضوع هوشمندسازی یکی از اولویت‌های اصلی و مهم فرماندهی کل انتظامی کشور است که طی سال‌های اخیر تاکنون اقدامات مطلوبی در این راستا انجام شده است.

وی تاکید کرد: اهتمام بر هوشمندسازی پلیس قطعاً بسیاری از خلاء‌ها را مرتفع خواهد کرد بنابراین بایستی تمامی امکانات لازم در این راستا تا رسیدن به نقطه مطلوب فراهم شود.

تقویت زیرساخت‌های امنیتی انتظامی

این مقام انتظامی همچنین گفت: در راستای فراهم شدن و تقویت زیرساخت‌های امنیتی انتظامی و اهتمام بر تقویت و افزایش بودجه و اعتبار فراجا با رویکرد کمک به ارتقای امنیت عمومی لازم است که فرماندهی کل انتظامی کشور و مجلس شورای اسلامی تعامل مطلوبی با یکدیگر داشته باشند.

ارتقا معیشت کارکنان

سردار اشتری به اهمیت ارتقا معیشت کارکنان و نقش آن در انجام مطلوب مأموریت‌ها اشاره کرد و گفت: ارتقای سطح رفاه و معیشت کارکنان همچنان در اولویت فراجا بوده و حمایت‌های مجلس و نمایندگان از فراجا در این خصوص ضروری است.

بالا رفتن هزینه جرم، مأموریت‌های گسترده فراجا از مرز تا مرکز، مقابله با قاچاق سلاح و مهمات، مبارزه با مواد مخدر و سرقت، رصد فضای مجازی، ساماندهی اتباع غیر مجاز و…، از دیگر مواردی بود که سردار "حسین اشتری" فرمانده کل انتظامی کشور در این نشست به آن‌ها اشاره و مورد اهتمام ویژه قرار داد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار