کد خبر: 1098165
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
نیروگاه شهید رجایی قزوین با تولید بیش ازیک میلیارد کیلووات ساعت انرژی خالص در تیر ماه امسال، ۲/۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد تولید داشته است.
زارع

به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی نیروگاه شهید رجایی ، ابوالفضل موتابها مدیرعامل نیروگاه در تشریح این خبر گفت: در تیر ماه امسال ، یک میلیارد و دویست و پنجاه و سه میلیون و بیست و سه هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.
ابوالفضل موتابها افزود: از این میزان انرژی، پانصدو هفتاد میلیون و سی و سه هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نه گانه نیروگاه سیکل ترکیبی وششصد و هشتاد و دو میلیون و نهصدو ونود هزار کیلووات ساعت انرژی درچهار واحد250مگاواتی نیروگاه بخار تولید شده است.
مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در ادامه بیان داشت: با این میزان تولید انرژی خالص در تیر ماه امسال، این نیروگاه شاهد رشد ۲/۱ درصدی تولید انرژی نسبت به تیر ماه سال گذشته بوده است.
نیروگاه شهید رجایی با دارا بودن 13 واحد بخاری و سیکل ترکیبی و ظرفیت تولید 2042 مگاوات، حدود 4 درصد از برق مورد نیاز شبکه سراسری را تولید می کند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها