کد خبر: 1097909
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
سرود سلام فرمانده این بار با ابتکار نیروهای حشدالشعبی و با حضور خوانندگان ایرانی، لبنانی، بحرینی و عراقی این اثر در بین‌الحرمین اجرا شد و جمعی از کودکان و نوجوانان در جوار حرم حسینی، با مهدی موعود(عج) تجدید پیمان کردند.
پس از اجرای سرود سلام فرمانده به زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی در کشورهای مختلف، این بار سرود «سلام فرمانده» به شکلی متفاوت از سایر برنامه‌ها، در کربلا با شور خاصی توسط زائران حرم امام حسین علیه‌السلام هم‌خوانی شد.

اجرای نسخه عربی سلام فرمانده در بین‌الحرمین

در این مراسم که به همت نیروهای حشدالشعبی برگزار شد، ابوذر روحی، خواننده سلام فرمانده از ایران، محمد غنوم از بحرین، کرار الکربلایی از کربلا، حجازی از لبنان و اشرف تمیمی از بصره با حضور در بین‌الحرمین، سرود سلام فرمانده را به زبان فارسی و عربی خواندند.

جمعی از کودکان و نوجوانان نیز با در دست داشتن پرچم‌های حشدالشعبی و پرچم کشورهای ایران، عراق و بحرین، سلام یا مهدی سر دادند و با مهدی موعود (عج) تجدید پیمان کردند.

اجرای نسخه عربی سلام فرمانده در کربلا

برخی هم پرچم‌هایی مزین به نام حضرت مهدی (عج) در دست داشتند و همراه با خواندن سرود سلام فرمانده به سوی حرم حضرت امام حسین علیه‌السلام سلام می‌دادند. البته در این گردهمایی، تصاویری از شهدای مقاومت به ویژه شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نیز دیده می‌شد.

این نخستین بار است که خوانندگان سلام فرمانده به زبان فارسی و عربی در یک جمع حضور یافته و این اثر بین‌المللی را اجرا می‌کنند.
منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار