کد خبر: 1097862
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
گروه جهادی هیأت روضة الجواد (ع) در ایام عید غدیر امسال جشنواره خدمت‌رسانی «آوای مهربانی غدیر» را به راه انداخت و خدمات متنوعی از قبیل سرگرمی برای کودکان، عمرانی، بهداشت و سلامت و معیشتی و ... ارائه کرد.
 

گروه جهادی هیأت روضة الجواد(ع) در ایام عید غدیر امسال جشنواره خدمت‌رسانی «آوای مهربانی غدیر» را به راه انداخت و با حضور در مناطق حاشیه شهر تهران به کمک‌رسانی به نیازمندان این منطقه پرداخت.

این گروه جهادی در روز عید غدیر از ساعت ۹ صبح الی ۲۰ (در دو نوبت صبح و بعد از ظهر) خدمات متنوعی از قبیل سرگرمی برای کودکان، عمرانی، بهداشت و سلامت و معیشتی و ... ارائه کرد.

اهدای ۱۰۰۰ عدد اسباب بازی میان کودکان

آن‌ها با حضور عمو پدرام، برنامه‌ای مخصوص کودکان به راه انداختند و کارگاه‌های خلاقیت، نقاشی، نقاشی دیواری، کار دستی و... با موضوع غدیر شناسی و همچنین مسابقات ورزشی و تفریحی برگزار کردند. برپایی شهربازی بادی سیار (قلعه بادی، استخر توپ، ترامپلین) و اهدای ۱۰۰۰ عدد اسباب بازی به فراخور سن به همه کودکان و در نهایت اجرای سرود «سلام فرمانده» و سرودهای دسته جمعی غدیر و امیرالمومنین(ع) با همراهی کودکان از جمله برنامه‌هایی بود که این گروه جهادی برای کودکان اجرایی کردند.

۲۰۰ بیمار نیازمند ویزیت و درمان شدند

در حوزه بهداشت و سلامت هم ویزیت بیش از ۲۰۰ نفر از اهالی روستا که متاسفانه فاقد مرکز بهداشت و پزشک بودند، ارائه رایگان دارو پس از تجویز پزشک در محل به ارزش ۲۵ میلیون تومان، ارائه خدمات تزریق و سرم درمانی توسط پرستاران با تجربه بیمارستان‌های تهران، ارائه خدمات مامایی و معاینات بانوان توسط دکتر ماما و ارائه خدمات مشاوره خانواده در حوزه بهداشت و سلامت برای اهالی حاشیه شهر تهران توسط این گروه جهادی محقق شد.

طبخ و توزیع ۱۶۰۰ پرس غذای گرم

یکی از سفارش‌های صورت گرفته در روز غدیر اطعام است، این گروه جهادی در این روز ۱۶۰۰ پرس غذای گرم برای نهار و شام این نیازمندان طبخ کرد. توزیع شیرینی و شربت و ۷۰۰ پک میوه و هندوانه و همچنین توزیع ۸۰ بسته ارزاق در بین خانواده‌های هدف(شامل برنج، روغن، حبوبات، گوشت و مرغ، رب گوجه فرنگی و...) هم از دیگر برنامه‌های آنان در این اردوی جهادی بود.

هماهنگی برای ساخت دو خانه برای نیازمندان

ساخت سرویس حمام و توالت برای یک خانواده، هماهنگی جهت اخذ مجوز ساخت یک خانه برای یک پدربزرگ و مادر بزرگ که سرپرستی نوه یتیم خود را برعهده داشتند، هماهنگی ارائه یک قطعه زمین از طرف بخشداری برای ساخت منزل برای یک خانواده ۹ نفره بدون سرپرست در روستای اصطلک که پس از معرفی کارهای مربوط به ساخت آن توسط جهادگران به امید خدا به سرانجام خواهد رسید و ارائه گزارش به بخشدار در خصوص معضلات شناسایی شده منطقه توسط گروه جهادی (اعم از مشکل جدی آب، مشکلات حقوق کارگری کارکنان کارخانه سیمان و ....) از اقدامات عمرانی این گروه بود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار