کد خبر: 1097463
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
رییس تبلیغات اسلامی سلسله خبر داد؛
حجت الاسلام جلالی نژاد از وجود 23 خانه عالم در شهرستان سلسله خبر داد و گفت: تعمیر و بازسازی این خانه های عالم برای فراهم ساختن زمینه حضور روحانیت بین مردم ضروری است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام نبی الله جلالی نژاد، ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با روحانیون شهرستان سلسله با اشاره به فعالیت روحانیت در عرصه فرهنگی و تبلیغی، گفت: روحانیت ظرفیتی عظیم برای ارتقای فرهنگ جامعه هستند.

رییس تبلیغات اسلامی سلسله افزود: فعالیت تبلیغی روحانیت سبب ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه شده و با ترویج ارزش ها در خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمن نقش آفرین هستند.

وی در ادامه به وجود ۲۳ خانه عالم در شهرستان سلسله اشاره کرد و گفت: این خانه های عالم در وضعیت مناسبی قرار ندارند و نیاز به تعمیرات دارند.

حجت الاسلام جلالی نژاد با اشاره به اینکه تاکنون بودجه ای برای تعمیر خانه های علم در این شهرستان اختصاص نیافته است، اظهار کرد: با تقویت زیرساخت ها و تعمیر خانه های عالم باید زمینه حضور و فعالیت مؤثر مبلغان در جامعه فراهم شود.

گفتنی است، در پایان این دیدار روحانیان حاضر در جلسه مهم ترین دغدغه های خود را در حوزه فرهنگی با فرماندار سلسله مطرح کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار