کد خبر: 1097243
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین از پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال بدهی گندم کاران استان تا ۲۱ تیرماه سال جاری خبر داد.
زارع

 رضا افلاطونی روز یکشنبه در حلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و سایر اعضا برگزارشد ،افزود: کل مطالبات گندم کاران استان ۱۶ هزار میلیارد ریال است که پرداخت آن طبق روال قانونی ادامه دارد.

وی ابراز امیدواری کرد با پرداخت سایر مطالبات پرداخت پول گندمکاران بزور شود که این شیوه پرداخت نسبت به سال گذشته روند مناسبی د داشته است.

وی با اشاره به خرید گندم توسط ۲۲ مرکز خرید گندم در استان ،گفتاز ابتدای فصل خر ید تا کنون ۱۴۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

افلاطونی پیش بینی کرد ۱۶۳ هزار تن گندم به صورت توافقی و تضمینی در سال جاری از کشاورزان استان خریداری شود که نسبت به مدت مشابه قبل ۳۴ درصد افزایش خرید گندم داشته ایم.

افلاطونی گفت: بیش از ۱۵۰ هزار تن گندم موجودی در انبارهای استان قزوین بوده که میزان خوب و مطلوبی است.

این مسوول گفت: از هزار و ۶۲۵ واحد نانوایی در استان، تاکنون هزار و ۵۰۰ واحد به دستگاه پوز هوشمند متصل شده اند و همه واحدهای نانوایی استان نیز به زودی به این دستگاه ها متصل می شوند.

افلاطونی افزود: بانک سپه، نصب دومین دستگاه هوشمند را نیز در برنامه دارد تا در صورت بروز اشکال و اختلال، دستگاه دوم مورد استفاده قرار گیرد.

وی در خصوص یکسان سازی کرایه حمل آرد روستایی و شهری در استان، گفت: قیمت حمل آرد از دستگاه های مربوط و بخش خصوصی استعلام شده و تعاون روستایی با توجه به سابقه خود و نظارت صورت گرفته بر آن برای حمل آرد پیشنهاد می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر