کد خبر: 1097088
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
روز گذشته فیلمی از مجتمع ایران‌مال در فضای مجازی پخش شد که در آن تعدادی زن و مرد با پوشش ناهنجار و به صورت مختلط اقدام به ورزش یوگا می‌کردند و فیلم آن هم به صورت حرفه‌ای تهیه و پخش شد که به نظر می‌رسد این اقدام در راستای فراخوان ضد انقلاب برای کشف حجاب عمومی است.

طی روز‌های اخیری کلیپی از ورزش دسته‌جمعی و مختلف زنان و مردان در مجتمع ایران‌مال مشاهده می‌شود که در آن افراد با وضع بد حجاب به صورت مختلط به ورزش یوگا می‌پردازند.

با نگاهی به فیلم پخش شده کاملاً مشخص است که این فیلم توسط تیم حرفه‌ای و با تجهیزات تصویر‌برداری روز از جمله هلی‌شات تهیه و تدوین شده که نشان می‌دهد این اتفاق با هماهنگی انجام شده و چه بسا در راستای پروژه ضد انقلاب است.

قبح‌شکنی از برنامه‌های مختلط و بازی در زمین ضد انقلاب

چند و چون این فیلم نشان می‌دهد که تهیه، تولید و پخش این فیلم هنجا‌رشکن کاملاً عمدی انجام شده و شاید قبح‌شکنی از ورزش دسته جمعی و مختلط زنان و مردان با پوشش‌های نامتعارف و ناهنجار از جمله اهداف تولید‌کنندگان آن است که برخورد قاطع دستگاه‌های نظارتی را می‌طلبد.

اتفاقی که در روزهای نزدیک به روز عفاف و حجاب رخ داد

این اتفاق در حالی رخ داد که در روز‌های اخیر و در آستانه روز عفاف و حجاب گروه‌های ضد انقلاب با فراخوان‌های مختلف مردم را به کشف حجاب همگانی در روز ۲۱ تیرماه دعوت کردند و در چنین روز‌هایی در مجتمع ایران مال اقدام هنجار‌شکنانه رخ می‌دهد و فیلم آن هم منتشر می‌شود.

به نظر می‌رسد این اتفاق هم اقدامی در راستای دعوت ضد انقلاب به کشف حجاب همگانی است و برخورد قاطع دستگاه قضایی را می‌طلبد. البته مسئولان مجتمع ایران‌مال در اطلاعیه‌ای ضمن عدم تأیید این کار اعلام کردند که برنامه برای یک ماه قبل است و در ساعت خارج از ساعت کاری انجام شده است و با مدیر مربوطه هم برخورد شده است. نکته عجیب این اطلاعیه این است که در آن اعلام شده که اتفاق در ساعت غیر اداری رخ داده، حال سؤال اینجا است که مجموعه فوق به گونه‌ای مدیریت می‌شود که در ساعات غیر اداری صد‌ها نفر می‌توانند وارد مجموعه شده و در اقدامی آشکار هنجار‌شکنی کنند و تیم حراست مجموعه هم مطلع نشود؟ و آیا صرف دادن اطلاعیه برای پاک کردن جرمی به این بزرگی کافی است؟

هوشیاری مردم سبب خنثی‌شدن توطئه‌ها برای کشف حجاب عمومی شد

حجت‌الاسلام سید‌علی خانمحمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گفت‌وگو با فارس درباره این اقدامات هنجار‌شکنانه می‌گوید: اجرای قانون عفاف و حجاب در روز‌های اخیر با قوت انجام می‌شود و برنامه‌های مختلف اجرا شده برای روز عفاف و حجاب توانست به خوبی دسیسه‌های دشمنان خصوصاً فراخوانی که برای کشف حجاب در روز ۲۱ تیر‌ماه را داده‌ بودند خنثی کند. متأسفانه گاهی شاهد اتفاقات ساختارشکنانه در جاهایی هستیم که انتظار نمی‌رود و نمونه آن همین اتفاق مجتمع ایران‌مال است.

البته در اجرای قانون دستگاه‌های مختلف اهتمام خوبی دارند اما به نظر می‌رسد برخی دوستان از اجرای قانون ترس دارند و مدام ابراز نگرانی می‌کنند که ممکن است جامعه دچار دو دستگی شود.

برگزاری کمیسیون اجتماعی مجلس با موضوع عفاف و حجاب

بنا بر این گزارش هفته گذشته جلسه‌ کمیسیون اجتماعی مجلس با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد و نمایندگان دستگاه‌های مختلف به ارائه گزارش از اجرای قانون عفاف و حجاب به مجلس ارائه کردند که حجت‌الاسلام خانمحمدی درباره این جلسه گفت: در این نشست نمایندگان دستگاه‌های مختلف از جمله نمایندگان وزارتخانه‌های گردشگری، ورزش، علوم و فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند و به ارائه گزارش از برنامه‌هایشان درباره عفاف و حجاب پرداختند. متأسفانه یکی از موضوعات مطرح شده این است که عزیزان نگران هستند که مبادا جامعه دو قطبی شود و حتی برخی معتقد هستند که کار را باید تعطیل کرد. من در صحبت‌هایم به این عزیزان گفتم دشمن دارد کار می‌کند و این همه فراخوان برای روز عفاف و حجاب نمونه ا« است اما با این حال در روز عفاف و حجاب کمتر از ۵۰ کلیپ توسط دشمنان پخش شد که اثری هم نداشت و دسیسه‌های دشمن به خوبی توسط مردم آگاه خنثی شد.

۴۰ هزار باشگاه ورزشی بدون مجوز فعالیت می‌کنند

در کل کشور ۶۰ هزار باشگاه ورزشی وجود دارد که به گفته خانمحمدی تنها ۲۰ هزار تا از آنها مجوز دارند که روی آن ۲۰ هزار باشگاه مجوز‌دار هم هیچ نظارتی نیست و ۴۰ هزار باشگاه بدون مجوز هم رها هستند و اصلاً کسی کاری به کارشان ندارد و اتفاقات بسیاری مانند ماجرای ایران‌مال در برخی از آنها رخ می‌دهد.

حال اگر برنامه عفاف و حجاب رها شود حاصلش همین اتفاقات مانند ایران مال است که گستاخانه هنجارشکنی می‌کنند و فیلم آن را هم با بهترین کیفیت تولید و منتشر می‌کنند.

لزوم برخورد قاطع مسئولان قضایی با هنجار‌شکنان در مجتمع ایران مال

به گفته خانمحمدی این نقدی به وزارت ورزش و جوانان است که چرا در کشور ۴۰ هزار باشگاه بدون مجوز هستند و ۲۰ هزار باشگاه مجوز‌دار هم نظارتی بر روی آنها نیست. این آماری است که نماینده وزارت ورزش در مجلس داد و باید مسئولان قضایی کشور برخورد بسیار جدی با این کار مسئولان ابران‌مال انجام دهند که این قدر راحت هنجار شکنی می‌کنند و گستاخانه از آن فیلم تهیه می‌کنند و پخش می‌کنند.

به گزارش فارس این روز‌ها اجرای قانون عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی در حال اجرا است و جزئیات اجرای در اصناف در دست تدوین و ابلاغ است. ضروری است دستگاه‌های مختلف با قوت پای اجرای این قانون بایستند و از اتفاقات هنجار‌شکنانه‌ای مانند کشف حجاب و یا بدحجابی جلوگیری کنند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار