کد خبر: 1096922
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
مدیر منطقه هشت شهرداری کرج خبرداد
مدیر منطقه هشت شهرداری کرج از آغاز عملیات تراش و روکش آسفالت خیابان شهیدان ثابتی و نسترن واقع در ده حسن آباد (با تناژ حدوداً 2000 تن )، با هدف بهسازی و ارتقاء کیفی سطح معابر با فعالیت شبانه روزی معاونت فنی و عمرانی منطقه و نظارت مستقیم سازمان عمران شهرداری کرج خبر داد.

 مهدی رشیدی از آغاز عملیات تراش و روکش آسفالت خیابان شهیدان ثابتی و نسترن واقع در ده حسن آباد (با تناژ حدوداً 2000 تن )، با هدف بهسازی و ارتقاء کیفی سطح معابر با فعالیت شبانه روزی معاونت فنی و عمرانی منطقه  و نظارت مستقیم سازمان عمران شهرداری کرج خبر داد.
وی ضمن اشاره به اولویت بندی بهسازی و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر ظهار داشت: تراش و روکش آسفالت مکانیزه خیابان شهیدان ثابتی و نسترن  با تناژ مصرفی حدوداً 2000 تن آغاز گردیده است.
رشیدی  بابیان اینکه آسفالت و لکه‌گیری معابر یکی از مطالبات اصلی شهروندان است عنوان کرد: در همین راستا تراش و روکش آسفالت معابر به ویژه مناطق کم برخوردار در اولویت و اعم کارهای اجرایی این منطقه می باشد.
مدیر منطقه خاطرنشان کرد: با وجود فرسودگی‌های زیاد در سطح آسفالت معابر و محلات ، عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت مکانیزه معابر اصلی و فرعی منطقه به‌طور مستمر با نظارت شبانه‌روزی نیروهای سازمان عمران شهرداری کرج و معاونت فنی و عمرانی منطقه و در راستای تسهیل درروند عبور و مرور شهری در حال انجام هست.
مدیر منطقه در پایان از همکاری مضاعف و نظارت بی شائبه معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج ، سازمان عمران شهرداری کرج و تلاش شبانه روزی پرسنل اجرائی معاونت فنی و عمرانی منطقه در این امر مهم تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار