کد خبر: 1096878
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج:
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز عملیات احداث پارک محله ای نیلوفر در محله باغستان غربی خبر داد و گفت: ۴ پروژه فضای سبز در دهه ولایت شامل پارک 3 هزار مترمربعی ماندانا در بلوار استقلال عظیمیه، زمین چند منظوره ورزشی واقع در پارک دانایی اسلام آباد به مساحتِ 5 هزار مترمربع و اعتبارِ 50 میلیارد ریال و پارک های سراج و روستانژاد طی روزهای 22 الی 26 تیر و همزمان با ایام دهه ولایت و پیش از عید سعید غدیر به بهره برداری می رسند.

حمید رضا عبداله پورضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در جلب رضایت شهروندان و تأکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام اظهار داشت :  پارک 3 هزار مترمربعی ماندانا در بلوار استقلال عظیمیه، زمین چند منظوره ورزشی واقع در پارک دانایی اسلام آباد به مساحتِ 5 هزار مترمربع و اعتبارِ 50 میلیارد ریال و پارک های سراج و روستانژاد طی روزهای 22 الی 26 تیر و همزمان با ایام دهه ولایت و پیش از عید سعید غدیر خم تقدیم شهروندانِ گرامی خواهند شد.
این مسئول با اشاره به ضرورت تامین نیازهای ضروری پارک های محله ای تصریح کرد: احداث پارک‌ های درون محله ای دارای اهمیت خاصی است چرا که  زمینه حضور فعالیت‌های اجتماعی و تفریحی برای ساکنان محله را فراهم می کند.
عبداله پورتصریح کرد: توجه مسئولین به رفاه و آسایش شهروندان نقشی بسیار مهم و تاثیر گذاردر تحقق اهداف مديريت شهری خواهد داشت.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان  با بیان اینکه عملیات احداث پارک محله ای نیلوفر نیز در محله باغستان غربی نیز کلید خورده است افزود: احداث ۳0 پارک محله ای در هر یک از مناطق ده گانه در سال جاری، نهضتی جهادی در جهت ارتقای نشاط اجتماعی و بهبود سرانه رفاهی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار