کد خبر: 1096068
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ به صورت کارنامه برای داوطلبان حاضر در جلسه آزمون منتشر شد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ در ۳۴ حوزه امتحانی برای ۴۳ رشته و ۱۱ مجموعه در دانشگاه‌های علوم پزشکی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روز‌های ۵ و ۶ خرداد برگزار شد.

تعداد ۵۹ هزار و ۴۶۴ نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ ثبت نام کردند که با توجه به آمار شرکت کنندگان در دو رشته، در نهایت تعداد ۶۴ هزار و ۱۷۳ نفر در آزمون شرکت کردند.

کلید اولیه آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ روز ۸ خرداد منتشر شد و کلید نهایی آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ پس از رسیدگی به اعتراضات شنبه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۱ بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

کارنامه علمی (مخصوص حاضرین در جلسه) در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است و داوطلبان که بر اساس کارنامه مجاز به انتخاب رشته شده اند می‌توانند از ساعت ۱۶ روز شنبه تاریخ ۱۸ تیرماه تا ساعت ۱۳ روز سه شنبه ۲۱ تیرماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته به همراه ظرفیت پذیرش به همراه انتخاب رشته از ۱۸ تیر در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ به همراه کارنامه نهایی در نیمه دوم شهریورماه صورت می‌گیرد و پذیرفته شدگان پس از اعلام نتایج در همین زمان در دانشگاه‌ها ثبت نام می‌کنند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار