کد خبر: 1095662
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هم افزایی سه جانبه الگوی جهادی و جهشی در خدمت رسانی است.
قرارگاه محرومیت زدایی بسیج با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مهندس بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین فرماندهان سپاه‌های استانی، مدیران کل کمیته امداد و بنیاد مسکن روستایی انقلاب اسلامی به صورت ارتباط تصویری در ستاد سازمان بسیج به منظور بررسی اجرای ساخت چهل هزار مسکن مددجو عصر امروز برگزار شد.

خدمت به ولی نعمتان انقلاب افتخار ماست

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: رسیدگی و توانمند سازی به نیازمندان جامعه و، ولی نعمتان انقلاب اسلامی از مواهب الهی و یک امر واجب است که بسیج با تمام امکانات، این حرکت را انجام خواهد داد و هیچ گونه نگاه پیمانکاری یا کارفرمایی در میان نیست.

هم افزایی یک الگوی جهادی و جهشی

رئیس قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی بسیج با تقدیر از همکاری و هماهنگی بین نهادی در اجرای این طرح، افزود: با مشارکت سازمان بسیج مستضعفین، کمیته امداد امام خمینی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، این طرح شروع شده است که هم افزایی بین این سه نهاد یک الگوی جهادی و جهشی در خدمت رسانی است و موانع را در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع می‌نماید و باعث می‌شود نهاد‌ها و سایر دستگاه‌ها هم به این جمع بپیوندند.

وظیفه ستاد‌ها تسهیلگری و پشتیبانی است

رئیس سازمان بسیج، گفت: در ساخت چهل هزار خانه مددجو نقش گروه‌های جهادی و خیرین در مردمی سازی این حرکت بسیار اثربخش بوده و ستاد‌ها در مرکز و استان‌ها رسالت تسهیل گری و پشتیبانی را دارند.

هر ۴۵ روز یک منزل مسکونی

سردار سلیمانی با تقدیر از گروه جهادی مدینة النبی، استان فارس، افزود:به عنوان یک نمونه از بین ده‌ها الگو؛ این گروه با پای کار آوردن ظرفیت‌های دستگاه‌ها و با روش مردمی توانسته است با مشارکت جهادگران و خیرین به طور میانگین در هر چهل و پنج روز، یک منزل مسکونی را ساخته و در واقع یک مدل رفتاری بسیار اثر بخش جهادی را ارائه کند.

گفتنی است؛ از ابتدای طرح تا به حال مراحل ساخت ده هزار منزل مسکونی آغاز شده و نزدیک به دوهزار و ششصد خانه در حال ساخت می‌باشد.
 
منبع: خبرگزاری بسیج
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار