کد خبر: 1094925
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
 فاطمه صبور

 پرونده زن و مرد خیانتکار که در جریان حادثه‌ای خونین مرتکب قتل شده‌اند، در دادگاه کیفری یک استان تهران بررسی خواهد شد.

به گزارش جوان، ۲۰ مهر ۹۹، مأموران پلیس تهران از ناپدید شدن مرد ۴۵ ساله‌ای به نام حامد باخبر شدند. خواهر حامد به پلیس گفت: «برادرم چند سال قبل با دختری به نام شهلا ازدواج کرد. آن‌ها همیشه با هم اختلاف داشتند. برادرم صاحب دو دختر بود و آخرین‌بار در خانه ما میهمان بودند. وقتی سراغش را از شهلا گرفتم، او هم از برادرم خبری نداشت و گفت چند روزی است که به خانه نرفته است.»
با طرح شکایت، همسرش مورد تحقیق قرار گرفت. زن جوان به مأموران گفت: «با شوهرم اختلاف داشتیم و بار‌ها با هم بحثمان شده بود. وقتی هم بحث می‌کردیم، او خانه را ترک می‌کرد و چند روزی به خانه نمی‌آمد، به همین خاطر نبود او برایم عادی شده بود.»
بعد از این توضیحات، مأموران با بررسی تماس‌های تلفن همراه زن جوان به رابطه پنهانی او با دوست صمیمی شوهرش به نام امین پی بردند. به این ترتیب شهلا بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت تا اینکه به قتل شوهرش با همدستی امین اعتراف کرد. او در شرح ماجرا گفت: «امین از دوستان قدیمی شوهرم بود و همیشه به خانه ما رفت و آمد داشت تا اینکه دو سال قبل از همسرش جدا شد. بعد از طلاق آن‌ها بود که همسرش به خانه ما آمد و درباره گذشته شوهرش حرف‌هایی زد. امین وقتی موضوع را فهمید، از اینکه همسر سابقش درباره او حرف‌های نامربوطی زده، عصبانی شد. وقتی او را در آن شرایط دیدم، آرامش کردم و درباره اختلافات خودم و شوهرم گفتم. همین حرف‌ها و درددل‌ها، من و امین را به هم نزدیک کرد. امین سعی داشت رابطه من و شوهرم را بهتر کند، به همین خاطر چند بار با حامد صحبت کرد، اما شوهرم، او را سرزنش کرد و گفت وقتی نتوانسته زندگی خودش را حفظ کند و سروسامان بدهد پس لازم نیست در زندگی ما دخالت کند.»
زن جوان ادامه داد: «رابطه ما به قدری نزدیک شده بود که امین به من ابراز علاقه کرد. من که از بداخلاقی‌های شوهرم خسته شده بودم، مخالفتی نکردم تا اینکه آخرین بار او قول داد شوهرم را ادب کند. روز حادثه همراه دخترانم در خانه تنها بودیم و شوهرم خواب بود. طبق نقشه در را باز گذاشتم تا امین وارد خانه شود. شوهرم اسلحه داشت و در خانه نگهداری می‌کرد. آن شب آن را به امین دادم و او در نبود من وارد اتاق خواب شد و با شلیک سه گلوله شوهرم را کشت. سپس به اتاقی که در آنجا بودم، آمد و گفت کار تمام شد. دختر کوچک‌ترم ماجرا را متوجه نشد، اما دختر بزرگ‌ترم موضوع را فهمید.»
با اقرار‌های زن جوان، امین بازداشت شد و با تأیید توضیحات همسر مقتول به قتل اعتراف کرد و گفت که جسد را به جاده ساوه برده و آتش زده است.
بعد از اعترافات زن و مرد جوان، در جریان تحقیقات مشخص شد دختر نوجوان مقتول به نام سودابه نیز در ماجرای قتل دخالت داشته است. سودابه در جریان بازجویی‌ها گفت: «از همان دوران کودکی همیشه پدر و مادرم با هم اختلاف داشتند. پدرم نسبت به من و خواهرم محبتی نداشت و مادرمان را هم دوست نداشت. روز حادثه دوست پدرم به خانه ما آمد. دیدم مادرم اسلحه پدرم را به او داد. شوکه شده بودم و وقتی علت را از مادرم پرسیدم، گفت امین می‌خواهد پدرت را بکشد. چند دقیقه بعد آن مرد وارد اتاق شد و گفت که پدرم را کشته است. بعد از قتل، جسد را سوار ماشین کردیم و حوالی جاده ساوه آن را آتش زدیم.»
بعد از اعترافات سه متهم، برای امین به اتهام قتل عمد، برای همسر و دختر مقتول نیز به اتهام معاونت در قتل کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب متهمان به زودی در یکی از شعبات دادگاه از خودشان دفاع خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار