کد خبر: 1094721
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
روایت رضا حسینی از جلسه بررسی استیضاح وزیر صمت:
عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه وزیر صمت هرگونه فشار برای انتصابات از سوی استیضاح کنندگان را رد کرد، اظهار داشت: وزیر اعلام کرد کسانی که از این فرصت و حربه برای فشار در انتصابات استفاده می‌کنند، جزو امضاکنندگان استیضاح نبودند و نیستند و اگر لازم شد اسامی این افراد را اعلام خواهم کرد.

مصطفی رضا حسینی قطب آبادی در خصوص جلسه امروز کمیسیون صنایع با استیضاح کنندگان گفت: در ابتدای جلسه طاهری رئیس کمیسیون صنایع، بندهای مختلف استیضاح را تشریح کرد و بعد از آن سیاهکلی نماینده مردم قزوین به عنوان طراح این استیضاح دو سوال خود در مورد مشکلات صنعت خودرو و مشکلات توسعه معادن را مطرح نمود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: در ادمه استیضاح کنندگان نگرانی‌ها و دغدغه های خود را مطرح کردند. وزیر صمت نیز به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

وی با بیان اینکه بنده از استیضاح کنندگان بودم و امضای خود را پس گرفتم، افزود: پاسخ‌های وزیر قانع کننده بود.

رضا حسینی تاکید کرد: در ۴۳ سال گذشته خودروسازی ها با این روند معیوب کار کردند، همه دولت‌ها به دنبال تولید خودروی ملی و واگذاری خودرو سازی ها بودند اما هیچکدام به این هدف دست نیافتند. وزیر آخرین حلقه مسئولان در حوزه خودروسازی است و دولت باید تکلیف واگذاری خودرو سازی ها را روشن کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: نمایندگان نسبت به افزایش ۱۸ درصدی قیمت خودرو اعتراض داشتند، که وزیر اعلام کرد تصمیم گیری در این خصوص در نشست سران قوا با حضور کارشناسان مختلف دولت و مجلس انجام شده است و وزیر مجری این تصمیمات است.

رضا حسینی با تاکید بر اینکه اگر وزیر استیضاح شود خودرو ارزان نخواهد شد، گفت: این استیضاح دردی را دوا نخواهد کرد.

وی ادامه داد: استیضاح کنندگان از وزیر خواستند که در انتخاب مدیران در سطوح بالا و میانی افرادی توانمند متخصص و با تجربه را انتخاب کند تغییر در ساختار وزارت صمت و همچنین استفاده از افراد باتجربه از موضوعات مورد نظر نمایندگان بود.

رضا حسینی با بیان اینکه وزیر صمت هرگونه فشار برای انتصابات از سوی استیضاح کنندگان را رد کرد و اظهار داشت: وزیر اعلام کرد کسانی که از این فرصت و حربه برای فشار در انتصابات استفاده می کنند، جزو امضاکنندگان استیضاح نبودند و نیستند و اگر لازم شد اسامی این افراد را اعلام خواهم کرد.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار