کد خبر: 1094716
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
نایب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن می‌گوید مشکل ایجاد شده بین علیرضا دبیر و محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش بر سر بودجه است و شخصی و شخصیتی نیست.
علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اتفاقات رخ داده در مجمع فدراسیون کشتی اظهار داشت: سال‌ها در فدراسیون کشتی حضور داشتم و از نزدیک شاهد بودم که چه مشکلاتی به لحاظ بودجه‌ای برای کشتی وجود دارد. قطعاً در این خصوص از کشتی و فدراسیون حمایت می‌کنم. چرخ کشتی با این پول‌ها نمی‌چرخد. برای همین است که این بحث و جدل‌ها به وجود می‌آید و درگیری ایجاد می‌شود. همه این بحث‌ها به خاطر پول و بودجه است. ما باید قبول کنیم کشتی به عنوان ورزش اول کشور نیازمند توجه ویژه است و باید از طرف مجلس و نهاد‌های دیگر و خود وزارت ورزش بیشتر مورد حمایت قرار گیرد.

وی ادامه داد: علیرضا دبیر این همه ساخت و ساز و در بحث خانه‌های کشتی و سالن‌ها اقدام به نوسازی کرده و تلاش زیادی داشته است. ضمن اینکه اکنون در شرایط سختی از نظر اقتصادی هستیم، شما یک تیم اعزام کنید ۵-۶ میلیارد هزینه‌اش می‌شود. کشتی علاوه بر المپیک، مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی، در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان مسابقه دارد، آن هم در هر دو رشته آزاد و فرنگی. همه این‌ها بودجه می‌خواهد، اگر تیم‌های ما تورنمنت بین‌المللی هم نروند، خود همین مسابقات قاره‌ای و جهانی رده‌های سنی مختلف پول زیادی می‌خواهد. اردو‌های تیم‌های ملی هم بماند.

رضایی با اشاره به اختلافاتی که فدراسیون با وزارت ورزش پیدا کرده خاطرنشان کرد: قبلاً هم کشتی این مشکلات را داشته، ما نباید کاری کنیم بزرگان‌مان جلوی هم بایستند. به عنوان خانواده کشتی صددرصد در کنار کشتی هستم و با کمال احترام به وزارت ورزش می‌گویم در این زمینه کشتی حق دارد، دبیر از حق دفاع می‌کند و امیدوارم این مسائل باعث ایجاد کدورت نشود. پولادگر هم آدم کوچکی نیست سال‌ها در ورزش بوده، خوب است که این مشکل بین طرفین به صورت رودررو حل شود.

مدیر سابق تیم‌های ملی گفت: همه آن چیزی که باعث شده افراد رودرروی هم قرار بگیرند، همین مسائل مالی و هزینه‌های سنگین است. مشکل شخصی و شخصیتی نیست، تأکید می‌کنم که چرخ کشتی با این پول‌ها نمی‌چرخد، مشکل فقط بر سر بودجه است که امیدوارم حل شود.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار