کد خبر: 1094477
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱
با توجه به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، زیارت روضه منوره حرم نبوی به صورت ثبت‌نامی شده و زائران و کاروان‌ها قبل از تشرف به این مکان مقدس، باید روز و ساعت حضور را تعیین کنند.
اعزام زائران حج تمتع کشورمان از ۲۲ خردادماه آغاز شده است و زائران به صورت هوایی از ۱۷ ایستگاه پروازی به فرودگاه مدینه و جده اعزام می‌شوند.
تعداد بازدید : 4

مسجدالحرام؛ روز گذشته

تاکنون ۲۷ هزار ایرانی به سرزمین وحی اعزام شده‌اند

با توجه به گذشت ۲ هفته از آغاز اعزام زائران کشورمان، حدود ۲۷ هزار نفر عازم سرزمین وحی شده‌اند که تاکنون ۶۰ درصد زائران ابتدا وارد مدینه شده بودند و بعد از ۶ روز اسکان در شهر پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله، به مکه مکرمه مشرف شده‌اند.

اعزام حدود ۷۰ درصد زائران ایرانی حج به عربستان/ حضور در حرم پیامبر (ص) ثبت‌نامی شد

حضور بیش از ۱۸ هزار ایرانی در مکه مکرمه

البته بر اساس گزارش‌های ستاد مدینه، بیش از ۱۰ هزار زائر از مدینه منوره به مکه مکرمه مشرف شدند و حدود ۶ هزار ایرانی هم‌اکنون در این شهر حضور دارند. هر روز بیش از ۱۰ پرواز به مدینه منوره و ۵ پرواز به مکه مکرمه انجام می‌شود و هم‌اکنون بیش از ۱۸ هزار ایرانی در قالب ۱۵۱ کاروان در مکه مکرمه حضور دارند که ۹ هزار نفر از آنها در مدینه دوم هستند.

تعداد بازدید : 4

روضه منوره حرم نبوی در آستانه ایام حج تمتع

لزوم ثبت‌نام برای حضور در حرم نبوی/ ۱۱ هزار ایرانی به زیارت روضه منوره مشرف شدند

امسال با توجه به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، زیارت روضه منوره حرم نبوی به صورت ثبت‌نامی شده است و زائران و کاروان‌ها قبل از تشرف به این مکان مقدس باید روز و ساعت حضور را تعیین کنند و بعد از موافقت در سامانه، امکان تشرف دارند که تا روز گذشته بیش از ۱۱ هزار ایرانی در قالب ۱۰۴ کاروان به زیارت مدینه منوره و روضه منوره حرم نبوی مشرف شده‌اند.

اعزام حدود ۷۰ درصد زائران ایرانی حج به عربستان/ حضور در حرم پیامبر (ص) ثبت‌نامی شد

سهمیه کشورمان در حج تمتع امسال ۳۹ هزار و ۶۳۵ نفر است که با اعزام ۲۷ هزار نفر از زائران، حدود ۷۰ درصد زائران ایرانی به عربستان منتقل شده‌اند و روند اعزام‌ها تا ۱۲ تیرماه ادامه دارد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار