کد خبر: 1094414
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در خصوص دخالت‌های تفرقه افکنانه سفیر سعودی در بیروت، گفت: سفیر فتنه (سفیر عربستان) نمی‌خواهد لبنان روی آرامش ببیند و از بحران خارج شود.

به گزارش شبکه المیادین، شیخ نبیل قاووق افزود: وضعیت دشوار لبنانی‌ها ایجاب می‌کند که دولت تشکیل شود و اقدامات سریع و ملموسی را در همه زمینه‌ها بویژه تامین دارو‌های بیماران صعب العلاج، آرد، حل مشکل برق و مایحتاج ضروری و اولیه ملت و مبارزه با گرانی انجام دهد.

وی درباره دخالت‌های ولید البخاری سفیر عربستان در امور داخلی لبنان گفت: در لبنان سفیر فتنه گری حضور دارد که نمی‌خواهد این کشور روی آرامش ببیند و از بحران خارج شود، تمام تلاش وی تحریک و ایجاد فتنه میان لبنانی هاست و در همه امور لبنان دخالت می‌کند و سپس ادعا می‌کند که نگاه عربستان به همه لبنانی‌ها واحد است.

قاووق ادامه داد: این سفیر در همه امور لبنان دخالت می‌کند و از لبنان می‌خواهد که در امور کشور‌های عربی دخالت نکند، گویا این سفیر لبنان و یا حزب الله است که در تشکیل دولت سعودی یا انتخابات آن ها، البته اگر انتخاباتی داشته باشند، دخالت می‌کنند.

وی سکوت درقبال دخالت‌های سفیر عربستان را شرم اور خواند و گفت که این سکوت، یک رسوایی برای مدعیان دفاع از استقلال و بی طرفی است.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان بیان کرد: اگر مسئولان از تامین نان و دارو برای ملت ناتوانند، حداقل از عزت و کرامت لبنانی‌ها دفاع کنند و در مقابل دخالت‌های سفیر عربستان سکوت نکنند.

قاووق با بیان اینکه مقاومت در بهترین وضعیت و شرایط قرار دارد افزود: درست است که اسرائیل تهدید می‌کند، اما به هیچ کدام از اهداف روانی، سیاسی و تبلیغاتی خود نخواهد رسید.

وی اضافه کرد: همه این تهدید‌ها مصرف داخلی دارد، ولی نتوانسته است ترس و هراس شهرک نشین‌های صهیونیست را از بین ببرد، زیرا همه شهرک نشین‌ها می‌دانند که هیچ شهر و شهرک یا تاسیسات راهبردی اسرائیلی نیست مگر اینکه موشک‌های مقاومت به آنجا برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار