کد خبر: 1094229
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
ره آورد سفر استانی مدیر کل ورزش کارگران
ورزش کارگران از ظرفیت و پتانسیل بالایی در بحث زیرساخت‌ها و سخت افزاری برخوردار است و به جرات می‌توان ادعا کرد که بیشترین فضا‌های ورزشی و تفریخی را کارگران در سراسر کشور دارند.
به گزارش روابط عمومی ورزش کارگری؛ وحود بیش از ۳۸۰ مجموعه و فضای ورزشی در استان‌ها و شهر‌های دور و نزدیک حکایت از توجه قانون گذار به سلامت کارگران و خانواده‌های ایشان دارد، اما وجود این مجموعه‌ها مستلزم حفظ و نگهداری شبانه روزی است و با توجه به اینکه در دوران کرونا ضرباتی بر پیکره تمام اجزای زیرساختی کشور در ورزش وارد شد، اما مجموعه‌های کارگری با دلسوزی مدیران و مسولین ستادی و استانی توانست از این دوران بسلامت عبور کند.
ولی اکنون که دوران پساکرونا سپری می‌کنیم اداره کل ورزش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با یک تعریف و نگرش جدید وارد مرحله کیفی سازی و استفاده و بهره برداری مطلوبی از فضا‌های موجود در تمامی استان‌ها شده است.
لازمه این مهم نظارت و شناخت از آنچه موجود است، می‌باشد که در راس مدیریت ورزش وزارت کار اکنون دور تازه ایی از بهره برداری مطلوب مجموعه‌ها آغاز شده است. از این رو مهندس کمال تنها مدیرکل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی که با حکم وزارت ورزش و جوانان مسولیت مهم مردمی سازی ورزش همگانی کشور را نیز بر عهده گرفته به همراه معاونین و مشاوران خود هر هفته با حضور در چند استان ابتدا موجودیت مجموعه‌ها را تحت بررسی و بازدید قرار می‌دهند و سپس در همین بازدید‌ها برای حفظ و نگهداری و کیفی سازی مجموعه‌ها طرح و برنامه‌های عملیاتی را به مورد اجرا در می‌آورند.
در همین چارچوب برنامه بازدید از مجموعه‌های استان‌های همدان و کردستان را از ۴ شنبه گذشته آغاز کرده و در ادامه حضور در استان کردستان را جزو برنامه‌های این هفته قرار داده اند.
کمال تنها مدیرکل امور ورزشی و هیئت همراه روز ۴ شنبه از مجموعه‌های ورزشی کارگران استان همدان بازدید کردند و از نزدیک روند فعالیت‌های مجموعه هارا مورد بررسی کارشناسانه قرار دادند.
کمال تنها طی این بازدید با مدیرکل استان همدان و معاون اجتماعی و مسئول ورزش کارگری این استان در خصوص فعالیت‌های جدی‌تر در مدیریت مجموعه‌های استان گفتگو کردند.
مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی همدان با بیان ظرفیت‌های استان گفت: همواره در تلاش برای استفاده بهینه از مجموعه‌ها و ساختار درست و ارتقا مدیریت آن‌ها هستیم و حضور مدیرکل امور ورزشی مهر تاییدی بر تغییرات رو به جلو و استفاده مطلوب از همه ظرفیت هاست که بنده از این نگاه و رویکرد تازه استقبال می‌کنم و یقینا شاهد اتفاقات خوبی در آینده در مجموعه ورزش کارگران کشور و استان همدان خواهیم بود.
 
*کردستان و ظرفیت‌های بالای ورزشی و تفریحی کارگران**
 پس از اتمام بازدید مدیرکل ورزش کارگری از استان همدان سفر استانی مدیرکل امور ورزشی وزارت کار و هیئت همراه به استان کردستان و شهر سنندج آغاز شد.
مدیرکل و هیات همراه به محض حضور در کردستان به زیارت شهدای دفاع مقدس در شهر سنندج رفتند و با و ادای احترام به مقام شامخ شهدا از مجموعه ورزشی تفریحی اقامتی کارگران سنندج بازدید کردند. مجموعه ایی زیبا در یکی از خوش آب و هوا تربن نقاط کشور که با توجه دلسوزانه و تکمیل طرح‌های رو به اتمام داخل آن می‌تواند یکی از مراکز تفریحی و اقامتی خانواده‌های کارگران سراسر کشور باشد.
براساس بازدید میدانی مدیرکل و معاون و مشاوران مدیرکل ورزش وزارت کار به روند نهایی تکمیل و پیشرفت بخش‌های مجموعه تاکید داشتند، اما خبر خوشحال کننده برای جامعه کار و تلاش بخصوص استان‌های همجوار اینکه پس از گفتگو با مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان مقرر شد که این مجموعه تا شهریور ماه تکمیل و به بهره برداری برسد.
احمد اسناوندی معاون و علی اصغرمهدی نژاد مشاور اداره کل ورزشی نیز در این بازدید‌ها حضور داشتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار