کد خبر: 1094181
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا، گفت: اصلا از نمایش بازیکنان ایران شگفت زده نشدم. چرا که چند ویدیو از آن‌ها دیده و از کیفیت آن‌ها به وجد آمده بودم.
جان اسپراو پس از بازی برابر تیم ایران و شکست سه بر صفر اظهار کرد: آن‌گونه که امیدوار بودیم بازی را شروع نکردیم. اما در ست‌های دوم و سوم عملکرد بهتری داشتیم.

وی افزود: نمایش پایاپایی در ست‌های دوم و سوم مقابل ایران داشتیم، اما در بعضی از رالی‌های آخر ست‌ها اشتباهاتی را مرتکب شدیم و نتوانستیم حتی در یکی از این ست‌ها پیروز شویم و در نهایت نتیجه بازی را واگذار کردیم.

سرمربی آمریکا در پایان خاطرنشان کرد: ایران عالی بازی کرد. ما مثل سایر دیدار‌های این تورنومنت سرحال نبودیم. عملکرد خوبی نداشتیم و نتوانستیم دریافت‌های خوبی داشته باشیم. ایران بسیار خوب بازی کرد و امشب مستحق پیروزی بود. اصلا از نمایش بازیکنان ایران شگفت زده نشدم. چرا که چند ویدیو از آن‌ها دیده و از کیفیت آن‌ها به وجد آمده بودم.

تیم ملی والیبال ایران در ششمین دیدار خود در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ موفق به شکست آمریکا شد تا ضمن کسب بردی ارزشمند و مهم، نخستین ناکامی آمریکایی‌ها در این رقابت‌ها را رقم بزند.
منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار