کد خبر: 1093861
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:
حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه کار عمده سازمان تبلیغات جهاد تبیین است، گفت: اینکه چرا تبلیغ و تبیین کنیم موضوعی است که در نگاه به منظومه فکری مقام معظم رهبری به آن پی می‌بریم.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام مهدی قدرتی، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان که به مناسبت روز تبلیغ و سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: تبلیغات را باید به عنوان نسخه بروز که مد نظر مقام معظم رهبری و همان جهاد تبیین است مورد توجه قرار داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به جنگ رسانه ای دشمن اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی و حرکت در راستای تبیین جهاد تبیین و بهره مندی از امکانات لازمه مقابله با جنگ رسانه ای دشمن است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هم اکنون ٣۵ امام جماعت در محلات سطح استان و ٩٧ امام روستا نیز در سطح استان فعالیت دارند. 

حجت الاسلام قدرتی به فعالیت ١٠٠ خانه قرآنی در سطح استان خبر داد و بیان کرد: تعداد این خانه های قرانی در سال جاری به ٢٢٠ خانه خواهد رسید.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی در سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: در این کارگاه ها نیز حدود ۴ هزار نفر شرکت کرده اند.

فعالیت هزار و 500 هیأت مذهبی فعال در لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه بیش از یک هزار و 500  هیأت مذهبی فعال در سطح استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: حدود ٣۵ کانون فرهنگی تبلیغی نیز در سطح استان فعالیت دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه از کارهای ابداعی در مساجد تهیه اطلس مساجد استان است، گفت: در این طرح مشکلات و مباحث مطرح در مسجد احصا و رسیدگی می‌شود.

حجت الاسلام قدرتی بر ضرورت جلوگیری از موازی کاری فرهنگی تأکید کرد و گفت: در اطلس فرهنگی مساجد به دنبال رفع موازی‌ کاری‌ها هستیم. 

وی در پایان با بیان اینکه در بحث مویه‌خوانی و افراد فعال در این حوزه برنامه‌های ویژه‌ای در نظر داریم، تصریح کرد: به دنبال ساماندهی این حوزه در قبرستان ها هستیم.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار