کد خبر: 1092901
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) لرستان مطرح کرد؛
حجت الاسلام چراغی، بر ضرورت بهره مندی از ابزار هنر جهت نشر معارف دینی تأکید کرد و گفت: از ابزار هنر می توان در راستا ترویج فرهنگ مهدویت و آشنا سازی نسل نو با این فرهنگ استفاده کرد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام«محمدجواد چراغی»، امروز(25خرداد)، در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی تایپوگرافی القاب و اسما امام زمان (عج) اظهارداشت: موعودگرایی و منجی گرایی از فصل های مشترک ادیان و مذاهب است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) لرستان با اشاره به اینکه دشمنان برای تخریب مهدویت در تلاش هستند، افزود: صنعت فیلم سازی هالیوود در آمریکا سالانه در این خصوص با هزینه‌های بسیار فیلم می‌سازد.

وی با بیان اینکه باور و اعتقاد مهدویت زنده و حیات آن استمرار دارد، خاطرنشان کرد: باید در برابر فتنه‌هایی که دین را زیر سوال می‌برد هوشیار باشیم‌.

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه استفاده از ابزار هنر در نشر معارف دینی ضروری است، گفت: با تکیه بر این ظرفیت می توان موضوع مهدویت را در جامعه به ویژه بین نسل نو مورد توجه قرار داد.

وی در پایان با بیان اینکه از ایده‌های مختلف با موضوع مهدویت استقبال می‌کنیم، گفت: دستگاه‌های اجرایی در این زمینه می توانند ایفای نقش کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار