کد خبر: 1092613
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
نماینده مردم شهرستان اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ :
نماینده مردم شهرستان اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کار قول مساعد داد تا دو درمانگاه تامین اجتماعی در استان احداث شود.
رحیمی

آقای حمزه گفت: رئیس جمهور در سفر خود به چهارمحال و بختیاری در شهرستان‌های اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ حضور پیدا کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت تا اقدامات لازم را برای رفع آن‌ها انجام دهد.

همچنین وزیر کار و کشاورزی هم به عنوان نماینده رئیس جمهور به این سفر کرد و رئسای محیط زیست و بنیاد مسکن در شهرستان کوهرنگ حضور داشتند تا مسائل و مشکلات را بررسی کنند و پس از آن اقدامات لازم را جهت رفع نمودن آن‌ها انجام دهند.

از مهم‌ترین مشکلاتی که در این سفر مطرح شد مربوط به حوزه آب و اشتغال بود که مقرر شد طرح جامع برداشت آب برای کشاورزی و صنعت تهیه شود تا مشکل بی آبی حل شود.

زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌های اردل، کیار، فارسان و کوهرنگ مطلوب نیستند و با توجه به اینکه جوانان و نوجوانان منطقه از استعداد و توانایی بالایی برخورد هستند ضرورت دارد تا برای رفع نیاز‌های ورزشی آن‌ها اقداماتی صورت پذیرد لذا در همین راستا قول‌هایی داده شد.

از بیمارستان‌های حوزه انتخابیه نیز بازدید به عمل آمد تا از نزدیک شاهد ضعف امکانات بهداشت و درمان باشند که پس از بازدید میدانی مقرر شد اقداماتی برای رفع نیاز‌های بیمارستانی انجام شود.

وزیر کار قول مساعد داد تا دو درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان‌های اردل و کیار احداث و خدمات درمانی به مردم این شهرستان‌ها ارائه شود.

مقرر شده بود وزیر میراث فرهنگی نیز به حوزه انتخابیه سفری داشته باشد تا از نزدیک در جریان ظرفیت‌های طبیعی منطقه قرار بگیرد و پس از آن زیرساخت‌های لازم را برای جذب گردشگر فراهم نماید که قول مساعد داد در آینده‌ای نزدیک در شهرستان‌های حوزه انتخابیه حضور پیدا خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر