کد خبر: 1092427
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به عملیات موفقیت آمیز پلیس در دستگیری سارقان بانک ملی گفت: همکاران پلیس تهران با تلاش شبانه‌روزی هوشمندانه این ماموریت مهم و بزرگ را انجام دادند.
 سردار قاسم رضایی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: هر چه داریم همه از آن خداست درست مانند آزادسازی خرمشهر که امام خمینی (ره) فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد در خصوص اجرای موفقیت آمیز عملیات همکاران که طی ۴۸ ساعت از زمان اطلاع پلیس از سرقت منجر به انهدام باند سارقان صندوق امانات بانک ملی شد نیز باید گفت: این موفقیت با اذن خدا و عنایت الهی رخ داده است.

وی افزود: به مدیریت مجموعه فاتب از سردار رحیمی و همه همکاران تا کارآگاهان و سایر پلیس های مرتبط با این پرونده به پاس تلاش و زحمات بی شائبه ای که متحمل شدند و هوشمندانه اقدام کردند خداقوت گفته و از صمیم قلب بابت این موفقیت چشمگیر به تک تک همکاران عزیز تبریک عرض می کنم که واقعا این عملکرد شایسته تقدیر و تجلیل است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: الحمدلله پروردگار متعال عنایت فرمود تا در آستانه ولادت باسعادت امام رضا (ع) و همزمان با دهه کرامت شاهد موفقیت همکاران باشیم.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: این موفقیت به طور حتم افتخاری بزرگ محسوب می شود که با حکم الهی به دست شما همکاران گرامی رقم خورده است.

سردار رضایی عنوان داشت: در خصوص ادامه رسیدگی به پرونده سارقان صندوق امانات بانک ملی راهکارهایی ارائه شده که منجر به تعیین تکلیف اموال مال باختگان در اسرع وقت شود.

جانشین فراجا تصریح کرد: باید هر چه سریع تر نسبت به استرداد متهم گریخته از کشور همسایه پیگیری های لازم برای بازگرداندن آن انجام شود.

این مقام ارشد انتظامی در کشور یادآور شد: تحویل اموال در اسرع وقت با هماهنگی مرجع قضائی، نماینده پلیس و بانک پس از احراز هویت شکات و مال باختگان صورت پذیرد.

وی در پاسخ به این سوال که عملکرد پلیس را چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: پلیس تکیه گاه مردم است اما پاسخ این سوال را باید از مال باختگان و شکات پرسید که پلیس چطور با مهربانی با آنها رفتار کرده و از سارقان جویا شد که پلیس تا چه حد مقتدر بوده است.

سردار رضایی در پاسخ به این سوال که در جهت تعامل و همکاری پلیس و بانک برای بازگرداندن اموال مسروقه به خسارت دیدگان و مال باختگان چه پیشنهادی دارید و چه اقدامی صورت گرفته؟ افزود: با جلساتی که تاکنون انجام و منجر به ارائه صورتجلسه شده در کنار مرجع قضایی که متولی این موضوع است عزیزان بانک با توجه به اینکه امین مردم هستند بایستی در سریع ترین زمان ممکن اموال را به صاحبان اصلی آنها بازگردانند و این باعث خرسندی پلیس می شود که همه مال باختگان بگویند اموالمان صحیح و سالم به دستمان رسید .

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور توصیه کرد: دستگاه های ذیربط باید به هشدارهای پلیس توجه بیشتری بکنند تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم چرا که اگر به تذکرات و هشدارهای پلیس بیش از این توجه می شد به طور حتم چنین اتفاقاتی رخ نمی داد.

وی تاکید کرد: اموال مسروقه در سریع ترین زمان ممکن به صاحبان آنها بازگردانده شود که این باعث خرسندی پلیس است که اموال صحیح و سالم به دست مال باختگان برسد.

سردار رضایی در خلال این بازدید به همراه سردار قنبری؛ رییس پلیس آگاهی فراجا و سردار رحیمی؛ فرمانده انتظامی تهران بزرگ از سالن ارزیابی اموال مال باختگان صندوق امانات بانک ملی در پلیس آگاهی تهران بزرگ که با حضور کارشناسان و ارزیابان بانک ملی در حال انجام بود نیز بازدید و در ادامه با سارقان بانک به صورت چهره به چهره دیدار و گفت و گو و از نزدیک در جریان روند پرونده و موضوعات مرتبط با آن قرار گرفت و توصیه ها و راهکارهایی نیز در خصوص تسریع در روند پیگیری پرونده ارائه کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار