کد خبر: 1092407
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در مدارس علمیه باید مجتهدین، محققین، مؤلفین و صاحبان قلمی پرورش یابند که در داخل و خارج پاسدار مرزهای عقیدتی باشند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، ظهر امروز در مراسم عمامه گذاری طلاب شهرستان دورود که در مسجد امام رضا(ع) این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره علمای استان لرستان و شهرستان دورود گفت: علما الگو و اسوه بوده و هستند و اکنون که بین ما نیستند هادی و راهنمای ما هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه روحانیت همیشه در صف مظلوم و ظالم در کنار مظلومین بوده است و در صف ستمگر و ستمدیده در کنار ستم دیدگان بوده است، افزود: روحانیت همیشه در طرف حق ایستاده است و مظلوم دفاع کرده است.

وی لباس روحانیت را مقدس خواند و گفت: لباس روحانیت ما را در صف راه حق و حقیقت قرار می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی روحانیت را از مردم خواند و یادآور شد:  روحانیت همیشه در کنار مردم بوده و مردم هم همیشه در کنار روحانیت بوده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به سابقه درخشان حوزه علمیه آیت الله بروجردی شهرستان دورود اشاره کرد و اظهارداشت: امید می رود که از درون این حوزه علمیه و دیگر مدارس علمیه استان مجتهدین، محققین، مؤلفین و صاحبان قلمی پرورش یابند که در داخل و خارج پاسدار مرزهای عقیدتی باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت گسترش حوزه های علمیه تأکید کرد و گفت: مدارس علمیه نیازمند همراهی و کمک های مادی مردم وخیران است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان داشت: انتظار می رود خیران ونیکوکاران که همیشه بار کارهای خیر را بر دوش داشته اند، برای حفظ استقلال حوزه های علمیه از این مراکز حمایت کنید.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار