کد خبر: 1092243
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت:‌پرواز‌های حج فرودگاه امام از روز آینده از طریق ترمینال سلام آغاز خواهد شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، حمیدرضا سیدی امروز در مراسم اطلاع‌رسانی اعزام زوار حج که قرار است، از فردا آغاز شود، اظهار داشت: شرکت فرودگاه‌ها با ارگان‌های مختلف در مجموعه فرودگاه‌های کشور جلسه هماهنگی برگزار کرد تا فرآیند تردد زوار تسهیل شود. همچنین نکات ضعف و قدرت پرواز‌های حج در سال‌های گذشته بررسی شد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: در ۱۷ فرودگاه تحت مسؤولیت ما و فرودگاه امام وارسی دستگاه‌های ناوبری هوایی مدنظر قرار گرفت، جلسات ستاد حج برگزار شد کم و کاستی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: عملیات پرواز‌های رفت حجاج از روز آینده ساعت ۵ صبح آغاز می‌شود که از فرودگاه کرمان خواهد بود و در فرودگاه امام نیز اولین پرواز حج یکشنبه از ساعت ۰۶:۴۰ بامداد آغاز خواهد شد؛ بنابراین گزارش در ادامه این مراسم سعید چلندری سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت: از فرودگاه امام ۱۱ هزار و ۳۰۰ زائر به عملیات حج اعزام می‌شوند که از ۱۱ استان کشور خواهند بود.

وی گفت: ۴۸ پرواز برای اعزام زوار در فرودگاه امام انجام می‌شود که دو پرواز آن پرواز خدمه‌ها است و صبح فردا ساعت ۰۶:۴۰ اولین پرواز از فرودگاه امام آغاز خواهد شد.

چلندری گفت:‌وزیر راه روز آینده در فرودگاه امام حضور دارند و پرواز‌های حج از طریق ترمینال سلام به مساحت ۵۴ هزار مترمربع انجام می‌شود.

وی گفت:‌پرواز‌های فرودگاه امام از ۲۲ خرداد آغاز می‌شود و تا ۱۲ تیر ادامه دارد.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: موقعیت‌نمای ترمینال و بار فرودگاه امام برای مدیران و زائران ارسال شده است و همه ابعاد احتمالی بروز تأخیر که ممکن است برای زوار مشکل‌آفرین شود بررسی شده است تا برای رفع آن برنامه‌ریزی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار