کد خبر: 1092174
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
نماینده مردم رشت در مجلس:
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه مشکلات اقتصادی ریشه در عملکرد غلط دولت قبل در حوزه اقتصادی دارد، اظهار داشت: دولت ناچار به اعمال اصلاحات اقتصادی در راستای ایجاد عدالت یارانه‌ای است.
جبار کوچکی‌نژاد در واکنش به اظهارات در مورد اظهارات برخی مدیران دولت روحانی در مورد طرح تحول اقتصادی دولت سیزدهم گفت: دست اندر کاران دولت قبل هر چه بخواهند درباره مشکلات اقتصادی کشور بیشتر صحبت کنند و تقصیر را به گردن دولت فعلی بیندازند بیشتر رسوا می‌شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلات اقتصادی امروز جامعه ریشه در عملکرد سوء دولت قبل دارد و این وضعیت ثمره عملکرد آنهاست.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه مشکلات اقتصادی ریشه در عملکرد غلط دولت قبل در حوزه اقتصادی دارد، اظهار داشت: دولت ناچار به اعمال اصلاحات اقتصادی در راستای ایجاد عدالت یارانه‌ای است و تمام تلاش خود را می‌کند که تبعات ناشی از این اصلاح اقتصادی به حداقل برسد.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: دولت قبل هشت سال اقتصاد کشور را معطل مذاکرات نگه داشت و در آخر سر هم نتیجه‌ای عاید کشور نشد.

وی با بیان اینکه دولت قبل ارز ۴۲۰۰ تومانی را برای تامین کالا‌های اساسی اختصاص داد، اما نتوانست قیمت کالا‌های اساسی کنترل کند، اظهار داشت: دولت قبل با تخصیص ارز ترجیحی به واردات کالا‌های اساسی رانت عظیمی را بین دلالان توزیع کرد، اما دولت سیزدهم تلاش دارد تا این یارانه ارزی را به سفره‌های مردم اختصاص دهد.
منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار