کد خبر: 1091934
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی درگیر مشغولیت ذهنی یا نوشتاری هستید، کمتر فکر و خیال‌های منفی انرژی شما را می‌گیرد. حالا این درگیری اگر به همراه خلق یک اثرهنری باشد نتیجه بهتر و بیشتری دارد.
نیره ساری

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی درگیر مشغولیت ذهنی یا نوشتاری هستید، کمتر فکر و خیال‌های منفی انرژی شما را می‌گیرد. حالا این درگیری اگر به همراه خلق یک اثرهنری باشد نتیجه بهتر و بیشتری دارد. یعنی علاوه بر اینکه انرژی منفی را از شما می‌گیرد، از آنجایی که در یک مدت زمان مشخص از خود اثری ویژه خلق کردید، انرژی مثبت هم به شما خواهد رسید. روانشناسان تربیتی و مشاوران معتقد هستند افراد باید آموزش یک هنر تجربی را کسب کنند، به خصوص خانم‌های خانه‌دار اگر دست به خلق آثار هنری در روزمرگی‌های زندگی بزنند، انرژی بیشتری از کار در منزل خواهند گرفت و از حالت انفعال خارج خواهند شد.
انجام بافتنی و خیاطی، تهیه مربا و ترشی، چرم دوزی، روبان‌دوزی، عروسک سازی، گل‌سازی، شمع سازی، خطاطی، نقاشی، عکاسی و یا سفره آرایی از جمله هنر‌هایی است که می‌توان به آن فکر کرد. البته که دایره هنر به همین موارد محدود نمی‌شود، شما می‌توانید با زمانبندی درست و خالی کردن تنها یک ساعت در روز به نزدیک‌ترین خانه فرهنگ محله خود بروید و به صورت جدی‌تری یک هنرجوی حرفه‌ای در زمینه دلخواه و مورد علاقه خود شوید. همین حالا اقدام کنید تا اثر تلاش خود را برای تغییر حال و هوای خود و کسب انرژی مثبت ببینید و حاصل آن را با ما به اشتراک بگذارید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار