کد خبر: 1091422
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
امام جمعه بروجرد:
حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه قیام ۱۵ خرداد مبدأ جنبش مردم ایران علیه استبداد و استعمار بود، گفت: موج ۱۵خرداد هیچ گاه از جوش و خروش نمی افتد.

حجت الاسلام «سیدعلی حسینی»، به خبرنگار جوان از لرستان، گفت: امام خمینی(ره) معلم جامعه و عالم ربانی بود.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه امروز امروز میلیون‌ها مجاهد راه خدا در ایران و جهان با آرمان های بلند امام خمینی(ره) آشنا هستند و راه امام و اندیشه های ناب ایشان را ادامه می دهند، افزود: راه امام راحل همواره ادامه دارد.

وی بر ضرورت آشناسازی نسل جوان و نوجوان و نسل های آینده با اندیشه ها و آرمان های امام راحل، عنوان کرد: این مهم برای تربیت نسلی انقلابی ضروری است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به الگوپذیری رهبر معظم انقلاب از امام راحل، خاطرنشن کرد: در طول این سال ها رهبر معظم انقلاب همواره با الگوپذیری از امام راحل کشتی انقلاب را در همه عرصه ها و صحنه ها به مقصد رسانده و توطئه های دشمنان را در هر نقطه ای از جهان خنثی کرده است.

وی در ادامه با یادآوری به اینکه در قیام 15 خرداد مردم کف پوش ورامین و پیشوا به حمایت از امام خمینی (ره) برخاستند، گفت: رژیم پهلوی فهمید که برخورد با امام کار ساده ای نیست چراکه مردم در برابر رژیم پهلوی ایستادند و از امام(ره) حمایت کردند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه قیام ۱۵ خرداد مبدأ جنبش مردم ایران علیه استبداد و استعمار بود، تصریح کرد: موج ۱۵خرداد هیچ گاه از جوش و خروش نمی افتد و هیچ زمانی شعله های سرکش این حرکت انقلابی فرو نخواهد نشست.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: زیرا آرمان های یک ملت بزرگ و شجاع در این روز و در قالب یک اجتماع حقیقت طلبانه متجلی شد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار