کد خبر: 1091048
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴
امام جمعه پلدختر:
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه اندیشه های امام راحل بهترین الگو برای متولیان امر در انقلاب اسلامی است، گفت: گفتار، رفتار و اندیشه های امام راحل در همه حال باید نصب العین قرار گیرد.

حجت الاسلام سیدمحسن موسوی، در گفت و گو با جوان از لرستان، با بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل گفت: گفتار، رفتار و اندیشه‌های امام (ره) بهترین الگو و درس پیش روی متولیان امر در انقلاب اسلامی است.

امام جمعه پلدختر بر ضرورت عمل به اندیشه های امام راحل تأکید کرد و افزود: توصیه ها، گفتار و اندیشه های امام راحل در همه حال باید نصب العین قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازی و تبیین مکتب امام که برگرفته از دین مبین اسلام و ترسیم کننده ادامه راه و روش انبیا و اولیا است، نیاز امروز و آینده بوده و باید از فرصت ها در این راستا به بهرین شکل استفاده شود.

حجت الاسلام موسوی به توطئه های دشمن در راستای مخدوش کردن چهره واقعی امام و سایر ارزش‌های دینی و مقدسات اشاره کرد و عنوان داشت: دشمنان با حیله‌ها و ترفندهای گوناگون و توهین و اهانت به مقدسات و حتی کلام الهی است.

وی ادامه داد: دشمن در این راستا دنبال کمرنگ کردن ارزش ها بین نسل نو و به گمراهی کشاندن آنان بوده که راه مقابله با دشمن بصیرت افزایی و روشنگری است.

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه دشمن هرگز موفق نخواهد شد و خدای متعال فتنه‌های آنان را خنثی و به خودشان بر می‌گرداند، گفت: با معرفت افزایی، بهره مندی از فرصت ها و روشنگری ین نسل نو و آینده باید نسل جوان و نوجوان را نسبت به حیله هایدشمن آگاه ساخت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار