کد خبر: 1090034
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵
در راستای برگزاری اجتماع سرود سلام فرمانده، اورژانس تهران با همکاری هلال احمر و معاونت بهداشت و درمان سپاه محمد رسول (ره) به هموطنان خدمت رسانی خواهند کرد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: یحیی صالحی طبری رئیس مرکز اورژانس تهران تمهیدات اورژانس تهران برای برگزاری باشکوه اجتماع بزرگ در روز پنجشنبه ۵ خردادماه ۱۴۰۱ در ورزشگاه آزادی گفت: اورژانس تهران برای این مراسم با ۹ موتورآمبولانس، ۱۰ آمبولانس و ۴ اتوبوس آمبولانس مسقر خواهد کرد تا در صورت نیاز هموطنان به خدمات درمانی خدمت لازم را به آن‌ها ارائه دهد.

رئیس مرکز اورژانس تهران افزود: دراین مراسم اورژانس تهران با همکاری هلال احمر و معاونت بهداشت و درمان سپاه محمد رسول (ره) به هموطنان خدمت رسانی خواهند کرد.

صالح طبری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود اجرای این مراسم با استقبال زیاد تهرانی‌ها مواجه شد گفت: از همین رو مرکز اورژانس تهران از ساعات اولیه برگزاری مراسم تا پایان مراسم در محل ورزشگاه آزادی حضور خواهد داشت.

وی توصیه کرد: هریک از هموطنان که در این مراسم به خدمات درمانی نیاز پیدا کردند می‌توانند با مراجعه به نیرو‌های اورژانس خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کنند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار