کد خبر: 1089413
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
آبی‌ها در آستانه ماندگاری بیشتر.
تیم فوتبال استقلال که با ثبت قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر چند رکورد خاص را به نام خود کرد، این فرصت را دارد که رکورد رقیب سنتی خود را هم در پایان فصل بشکند.
تیم فوتبال استقلال قهرمان زودهنگام رقابت‌های لیگ برتر با اینکه در هفته بیست و هشتم نتوانست میهمان خود را شکست دهد، اما این مساوی خانگی حداقل منجر به حفظ رکورد شکست ناپذیری آن‌ها در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر شد.

شاگردان مجیدی که با ارائه عملکردی خوب توانستند یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های خود را در لیگ برتر جشن بگیرند، در کنار قهرمانی با ثبت آمار‌هایی جالب تعدادی از رکورد‌های لیگ را هم به نام خود ثبت کردند که از جمله آن‌ها می‌توان به تنها تیم بدون شکست و یا کمترین گل خورده و بیشترین کلین شیت اشاره کرد.

جمع امتیازات آبی پوشان در هفته بیست و هشتم به عدد ۶۴ رسیده و با توجه به باقی ماندن دو هفته از لیگ، آن‌ها ظرفیت این را دارند که جمع امتیازات خود را به عدد ۷۰ برسانند که در این صورت نه تنها دارای بیشترین امتیاز در طول تاریخ رقابت‌های لیگ برتر می‌شوند، بلکه اولین تیمی خواهند شد که از کانال ۷۰ امتیاز عبور می‌کنند.

استقلالی‌ها کافی است تنها ۴ امتیاز از دو بازی پیش رو بگیرند تا از عملکرد بهترین پرسپولیس تاریخ عبور کرده و رکورد دیگری را در لیگ به نام خود نمایند.

پرسپولیس دو بار در لیگ‌های بیستم و نوزدهم با ۶۷ امتیاز قهرمان لیگ شده که این بهترین عملکرد یک تیم در لیگ‌هایی است که با حضور ۱۶ تیم برگزار شده است.

به جز آن، استقلال یک بار در فصل ۹۲-۹۱ و سپاهان دو بار در فصل‌های ۹۱-۹۰ و ۸۹-۸۸ با جمع امتیازات ۶۷ به قهرمانی لیگ رسیده‌اند که البته این ادوار لیگ با حضور ۱۸ تیم برگزار شد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار