کد خبر: 1089186
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
آیت الله نوری همدانی:
مرجع تقلید شیعیان گفت: فقر باید در کشور ریشه‌کن شود و این جراحی اقتصادی اخیر، کار بزرگی است.

آیت الله حسین نوری همدانی عصر پنجشنبه در دیدار جمعی از مسئولین شهرستان ورامین که در آستانه سالگرد قیام تاریخی مردم ورامین در ۱۵ خرداد برگزار شد با اشاره به سابقه مردم ورامین در مبارزه علیه رژیم طاغوت اظهار داشت: مردم ورامین در انقلاب اسلامی پیشگام بودند و این امر در حافظه تاریخی نهضت انقلاب اسلامی باقی خواهد ماند.

مرجع تقلید شیعیان عنوان داشت: حرکت تاریخی امام راحل در استقرار نظام جمهوری اسلامی در واقع از مقدمات ظهور امام زمان (عج) است.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه امام راحل بارها فرمودند که انقلاب را زاغه‌نشینان پدید آوردند افزود: همین مردم در دوران قبل از انقلاب اسلامی در صحنه حضور یافتند در حالی که شرایط آن زمان بسیار سخت بود اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز سهم خواهی نکردند.

وی عنوان داشت: ویژگی‌هایی همانند، ظلم ستیزی و استقرار عدالت از جمله مسائلی بود که در اندیشه امام راحل قرار داشت که البته این موضوعات کهنه نمی‌شود چرا که دین اسلام به واسطه حق بودن کهنه شدنی نیست.

وی در خصوص مشکلات اقتصادی کشور نیز بیان داشت: فقر باید در کشور ریشه کن شود و این جراحی اقتصادی اخیر، کار بزرگی است.

آیت الله نوری همدانی به مسئولان توصیه کرد تا سطح زندگی خود را هم تراز با مردم قرار دهند و این موضوع را از تأکیدات امام راحل برشمرد.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر توجه به موضوع دشمن شناسی افزود: دشمنان هر روز مکر و حیله جدیدی را پیش می‌گیرند که در این زمینه می‌بایست دشمن شناسی خود را تقویت و آنان را ناامید کنیم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار