کد خبر: 1088505
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
برنامه صبحگاهی به زندگی سلام کن در قالب آیتم های تازه همچون زیر پوست شهر، چه خبر، نگاهی نو، مزه سلامت و ... از رادیو سلامت پخش می شود.

به گزارش «جوان آنلاین» به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، مرتضی میلانی تهیه کننده برنامه به زندگی سلام کن در این باره می گوید: این برنامه صبحگاهی هر روز از ساعت 6 و 30 دقیقه تا 8 صبح روی آنتن رادیو سلامت می رود. برنامه شامل آیتم های متنوع است. زیر پوست شهر، آیتمی است که به موضوعات مختلف اجتماعی و سلامت می پردازد. در واقع موضوعاتی دستمایه قرار می گیرد که کمتر به آن دقت می کنیم. این بخش را سارا اکبری تولید می کند. آیتم چه خبر را آذین پیراسته با محوریت خبرهای حوزه اجتماعی و سلامت در فضای مجازی به عهده دارد.
وی ادامه می دهد: بخش تندرستی و نشاط با حضور اساتید و پزشکان مختلف پخش می شود و در این بخش ورزش های اصلاحی و ارزان به شنوندگان آموزش داده می شود. بخش نگاهی نو اختصاص به کارشناسان حوزه روانشناسی دارد و آنها درباره اینکه چطور به زندگی نگاه نو داشته باشیم، می پردازد و راهکارهای بهتر برای سبک زندگی درست را ارائه خواهیم داد. بخش مزه سلامت به عنوان آیتم طنز است که وحید کمالی زاده این بخش را تولید می کند. میز تحلیل اختصاص به موضوعات حوزه سلامت دارد و با کارشناسان صحبت می کند. میز خبر را از فاطمه شهبازی می شنوید که به موضوعات حوزه اجتماعی و سلامت می پردازد. بخش اخبار 60 ثانیه ای هم هر یک ربع داریم. بخش با سلامت را مرجان قندی آماده می کند که به چالش های حوزه سلامت اختصاص دارد.
این تهیه کننده با اشاره به آیتم خبرهای روز در حوزه بین الملل توضیح می دهد: این آیتم را امین قاسمی فرد آماده می کند که خبرهای روز دنیا را در حوزه سلامت ترجمه و برایمان می گوید. گوینده برنامه مسعود حسنی است و این هفته از گروه سلامت اجتماعی پخش می شود.
برنامه به زندگی سلامت کن روز یکشنبه 25 اردیبهشت به موضوع هر ایرانی نگهبان زبان فارسی اختصاص دارد و دکتر محمود اکرامی فر مهمان برنامه است. موضوع برنامه 26 اردیبهشت سلامت استخوان است. 27 اردیبهشت، موضوع چه میزان از مدت زمان روزانه خود را صرف فضای مجازی می کنید، می پردازد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار