کد خبر: 1088349
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
یکی دیگر از یادگاران دوران هشت سال حماسه و ایثار از شهر اهواز شربت شیرین شهادت را نوشید و به همرزمان شهیدش پیوست.

یکی دیگر از یادگاران دوران هشت سال حماسه و ایثار از شهر اهواز شربت شیرین شهادت را نوشید و به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، یکی دیگر از یادگاران دوران هشت سال حماسه و ایثار از شهر اهواز پس از تحمل سال‌ها درد و رنج مجروحیت شهد شیرین شهادت را نوشید و در بهشت میهمات همرزمان شهیدش شد.

این جانباز ۷۰ درصد اهوازی که شهید عبود انصاریان نام دارد پس از تحمل ۳۶ سال درد مجروحیت بیش از این دوران یاران و همرزمان شهید را تاب نیاورد و آسمانی شد.

شهید عبود انصاریان در روز ۱۴ دی سال ۱۳۴۶ چشم به جهان گشود و پس از حضور در جبهه در تاریخ پنجم اسفندماه سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی بستان مجروح شد.

جانباز شهید عبود انصاریان که در جوانی به جبهه رفته بود در نبرد با دشمن دچار موج انفجار شد و مدال جانبازی را به گردن آویخت.

در همین ارتباط عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: شهید عبود انصاریان یکی از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس اهوازی است که پس از تحمل سال‌ها رنج ناشی از درد و رنج مجروحیت به خیل شهیدان پیوست.

جانباز شهید حاج مسعود امیری‌منش، جانباز شهید محمد جوادی، جانباز شهید جمعه باندری، جانباز شهید سیروس (مهدی) رضائی، جانباز شهید اسماعیل شهابی‌طرفی، جانباز شهید حسینقلی کیان علیخانی، جانباز شهید کیامرت عادل‌زاده، جانباز شهید محمدعلی شجاعی‌برجویی، جانباز شهید نوذر شاه‌ولی کوه‌شوری و جانباز شهید الله‌داد صالحی‌فرگنی از جمله یادگاران دفاع مقدس هستند که در سال‌های اخیر به شهادت رسیدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار