کد خبر: 1087993
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان قاتل مسلحی که با شلیک سلاح کلاش مردی میانسال را در یکی از محلات به قتل رسانده بود پس از ۴ ماه فرار دستگیر شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار احمد طاهری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در دی ماه سال قبل و در پی وقوع یک فقره تیر اندازی منجر به قتل، در بخش "جالق" بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه و طی تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد، جوانی ۲۲ ساله به دلیل اختلافات مالی با اسلحه کلاش اقدام تیر اندای به ۲ نفر از هم محلیان خود کرده که طی آن یکی از آن‌ها که مری ۴۰ ساله بود بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان سپرده و فردی دیگر نیز مجروح شده بود.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان مأمور رسیدگی به این موضوع شدند و در تحقیقات خود دریافتند که قاتل بلافاصله پس از ارتکاب به این جنایت از شهرستان به مکانی نامعلوم گریخته است.

سردار طاهری بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی که به طور جد درصدد دستگیری این قاتل فراری بودند چند روز قبل از حضور و تردد مجدد او در سطح شهرستان سراوان با خبر و شناسایی مخفیگاهش را در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه گفت: سرانجام مأموران با انجام یک سری اقدامات تخصصی، مخفیگاه این قاتل فراری را در یکی از روستا‌های سراوان شناسایی و روز گذشته او را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از ۴ ماه فرار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش و تیر جنگی در بازرسی از مخفیگاه این قاتل فراری خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و اقرار به جنایت ارتکابی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار