کد خبر: 1087930
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: با توجه به ظرفیت های خدادادی لرستان، اگر تسهیلات در مسیر اشتغال زایی قرار گیرد، کمک بزرگی به رفع مشکل بیکاری جوانان است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی»، امروز(21اردیبهشت)، در دیدار با رئیس بانک مرکزی استان لرستان، اظهار داشت: استان لرستان ظرفیت‌های خدادادی فراوانی دارد که با بهره مندی از تسهیلات می توان اقدامات مهمی در  زمینه اشتغال زایی جوانان انجام داد.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: قرار گرفتن تسهیلات در مسیر اشتغال زایی نقش مهمی در کاهش آمار بیکاری خواهد داشت و حرکتی به سمت توسعه است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم در همه امور ویژه در بخش‌هایی که با امور اقتصادی و مالی مردم سر و کار دارد این باور

حجت الاسلم والمسلمین شاهرخی یادآور شد: قبلاً در یک برهه‌ای شاهد بودیم که برخی از بانک‌های خصوصی، نقدینگی زیادی جمع‌آوری کردند اما آن را در مسیر نامناسبی قرار دارند و فرصت را از مردم و مملکت گرفتند درحالیکه با سرمایه‌گذاری‌های کمتر از آن هم امکان سرمایه‌گذاری‌های بهتری وجود داشت.

وی عنوان کرد: اگر یک طرح نو و اقدام جدید در حوزه بانکداری صورت نگیرد همین وضعیت نامطلوب استان ادامه می‌یابد و حتی اوضاع، بدتر هم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: با مشورت افراد با تجربه و متخصص باید اقدامی صورت بگیرد که به سمت آینده بهتری حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه بانک‌ها نه فقط در امور اقتصادی بلکه در مسائل ورزشی، دینی و فرهنگی هم می‌توانند تاثیرگذار باشند، تأکید کرد: انتظار داریم بانک ها در راستای کاهش مشکلات مردم طرحی نو ارائه دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار