کد خبر: 1087915
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
معاون استاندار اردبیل:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 300 هزار تن گندم در استان اردبیل تولید و روانه بازار مصرف شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، یاسر عبداللهی در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم در اردبیل اظهار کرد: کار برداشت محصول گندم از اوایل ماه آینده شروع می‌شود و با هماهنگی‌های انجام شده در محل عرضه کشاورزان مقدمات کار برای خرید تضمینی و پرداخت به موقع بها گندم خریداری شده به انجام رسیده است.

وی تصریح کرد: سعی ما بر این است تا امسال مشکلات و نارسایی‌های سال‌های گذشته به وجود نیاید و با یک نظم و انضباط خاص عملیات خرید و ذخیره‌سازی گندم را در انبارها و سیلوها شاهد باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: پیش‌بینی کارشناسان جهاد کشاورزی این است که امسال بیش از 300 هزار تن محصول با کیفیت گندم در مناطق مختلف استان تهیه و عرضه شود.

عبداللهی پیش‌بینی خرید 160 هزار تن از این محصول را یادآور شد و افزود: امیدواریم غله و خدمات بازرگانی و سازمان تعاون روستایی با مطلوب‌ترین برنامه‌ریزی عملیات خرید را انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در سال زراعی جاری 52 هزار هکتار گندم آبی و 222 هزار هکتار گندم دیم به زیر کشت رفته که عملیات برداشت از ماه آینده آغاز خواهد شد.

عبداللهی اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده کار خرید تضمینی گندم در استان به انجام رسیده و امسال با توجه به قیمت خرید تضمینی با پایه 11 هزار و 500 تومان امیدواریم میزان خرید به شکل مطلوب باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به وضعیت آرد تأمین شده برای نانوایی‌ها بیان کرد: مردم به دور از دغدغه و نگرانی روزانه می‌توانند نان خود را به قیمت گذشته تهیه کنند و هیچ‌گونه افزایش قیمت آرد و نان در سطح استان اتفاق نیفتاده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر