کد خبر: 1087219
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و ۷۶ نفر از آن‌ها بستری شدند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۴ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۵۶۴ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۵۸۰ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۶۸۱ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۵۷ هزار و ۸۲۵ دُز رسید. همچنین در شبانه روز گذشته ۲۰ هزار و ۵۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و ۷۶ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۴۳۱ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۱۵۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۹۹۹ هزار و ۷۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند؛ همچنین ۹۵۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۱ میلیون و ۴۰۱ هزار و ۱۳۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست، ۳۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۲۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۹۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار