کد خبر: 1087048
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
درگفت‌وگوی تلفنی امیر کویت مطرح کرد؛
رئیس‌جمهور، مواضع کویت را در قبال توطئه‌های منطقه‌ای، آگاهانه توصیف کرد و با یادآوری مناسبات خوب ایران و کویت در گذشته، تاکید کرد که باید روابط دوکشور به عنوان دو دوست قدیمی به ظرفیت واقعی خود بازگردد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در گفت‌وگوی تلفنی «شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت، با تبریک عید سعید فطر به وی و مردم کشورش گفت: امیدوارم خداوند به برکت عید فطر برکاتش را نصیب ملت همسایه و دوست کویت و همه مسلمانان کند. نزدیک شدن دل‌های مسلمانان در چنین مناسبت‌هایی، انسجام میان کشورهای اسلامی را بیشتر می‌کند.

رئیس جمهور با ابراز امیدواری برای دیدار با امیر کویت در تهران افزود: افزایش رفت و آمد مقامات دو کشور می‌تواند ظرفیت‌های موجود برای ارتقای سطح همکاری‌های دوجانبه را هر چه بیشتر عملیاتی و فعال کند.

آیت‌الله رئیسی مواضع کویت را در قبال توطئه‌های منطقه‌ای، آگاهانه توصیف کرد و با یادآوری مناسبات خوب ایران و کویت در گذشته، تاکید کرد که باید روابط ایران و کویت به عنوان دو دوست قدیمی به ظرفیت واقعی خود بازگردد.

از رویکرد جدید ایران در دوره رئیسی خرسندم

«شیخ نواف الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت نیز در این گفت‌وگوی تلفنی با تبریک عید سعید فطر به رئیس جمهور و مردم کشورمان اظهار داشت: عمیقا از رویکرد جدید و اهمیتی که جمهوری اسلامی ایران در دوره جنابعالی برای گسترش روابط با کشورهای همسایه و دوست قائل است، خرسندیم.

امیر کویت نیز متقابلا با اظهار امیدواری برای میزبانی از آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: دیدارهای مقامات دو کشور و به ویژه مقامات عالی ایران و کویت می‌تواند به گسترش روابط فیمابین و تقویت تلاش‌های مشترک برای تامین منافع متقابل کمک کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار